Halloweentips: må være hjemme

Vi er jo midt oppi corona og det betyr jo at man må kanskje vurdere å gjøre halloween på en litt annen måte i år. Jeg vet hvertfall hvor jeg kommer til å være på halloween, hjemme! Grunnen til det er så enkel at jeg ikke har lyst til å bli smittet eller spre smitte videre til andre mennesker rundt meg. Derfor tenkte jeg dette innlegget kunne være gøy å lage. For det er jo mye mange kan gjøre selvom man er hjemme. Så her er en liste over ting du kan gjøre på halloween selvom du må tilbringe den hjemme.

  • Se på skrekkfilmer.
  • Leker for store og små
  • Pynte til halloween.
  • Skjære gresskar.
  • Sminke deg for moro skyld.
  • Lage skumle kaker.
  • Lese en skummel bok.
  • Høre på en lydbok/horror fortelling
  • Har du bil så kan du dra til et sted om natten som skal være hjemsøkt.
  • Du og samboeren/venninna di kan fortelle hverandre skumle historier.

Man må selv gjøre det beste ut av situasjonen vi nå er inni. Om vi alle er forsiktig og ikke går sammen i store grupper så kanskje vi faktisk kan bli kvitt dette viruset. Desutten kan man ha mye gøy selvom man ikke er mange. Kjøp inn snacks, litt dekorasjoner og lag noe god mat, mens du ser en skummel film. Det kan bli en utrolig fin halloween hjemme også.

Jeg kommer hvertfall til å gjøre masse gøy på halloween. Følg med videre på bloggen min så kanskje du kan få noen fine tips til dekorering, gøyale ting å gjøre og baking. Det er én ting jeg gleder meg aller mest til og det er å dekorere leiligheten. Og det betyr at jeg skal lage litt dekorasjoner og kanskje shoppe litt også. Jeg skal ha en super halloween her hjemme og hvis du vil se alle forberedelser og få oppskrifter og tips så følg gjerne bloggen på facebook HER. Der legger jeg ut link til alle innleggene. Ikke gå glipp av det. Jeg har mange idéer som kommer til å gjøre halloween skummel og awsome!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg