Halloweenserier

Når jeg skriver halloweenserier så mener jeg så klart serier som passer perfekt å begynne å se i oktober. Det er jo mange bra serier på Netflix og ganske mange av oss har jo Netflix. Så derfor blir dette serier du finner på Netflix som du burde se på i oktober. Og hvis du er som meg og ser mange episoder hver dager så vil du nok komme igjennom flere av disse seriene. Du kommer kanskje til og med over serier som du allerede har sett. Da kan du jo si i fra om du liker dem eller ikke. Her er hvertfall de seriene på Netflix som jeg syns passer perfekt til spooky season.

Locke & Key er jo en perfekt serie til halloween fordi det er mystiske ting som skjer og den har både monstre og spøkelser i seg. Så her kan du oppleve mye rart på en gang. Jeg syns den mest av alt er fascinerende og spennende. Faktisk skulle jeg ønske at jeg hadde dette huset og alt det magiske inni dem. Hvor gøy hadde ikke det vært? Og snart kommer det også en ny sesong så da burde du se første sesong før neste kommer.

Lucifer kan jo også være spennende å se på nå mot halloween. Navnet sier vel det meste. Ja, det handler om Lucifer selv og hans lille tur blant menneskene. Det er morsomt, spennnende og kanskje også litt skummelt. En serie som virkelig har mye action å by på.

The hauting of the Hill house vil jeg også si er utrolig bra. Tittelen forteller jo det meste. Ja, det er er et hus fylt med spøkelser. Og hva passer vel bedre mot halloween enn en skikkelig spøkelseshistorie? Det er så klart mye mer enn det. Her får vi en mye større historie, en historie som viser hvordan det kan være å vokse opp etter å ha opplevd noe grusomt i barndommen. Vi takler jo det ganske forskjellig og denne serien syns jeg viser det ganske bra. Jeg syns hvertfall dette er en veldig bra serie som jeg anbefaler på det sterkeste om du ikke allerede har sett den.

The haunting og Bly manor er i samme samling som The haunting of the hill house, men dette er en helt annen historie. Allikevel er det en spøkelseshistorie dette også. Igjen anbefaler jeg å se denne også fordi den er minst like bra som den jeg nevnte over her. En grufull historie som ligger bak og mye som ikke har blitt løst. Det ligger mange hemmeligheter i dette huset.

Chilling adventures of Sabrina vil jeg si er en veldig bra serie med spenning, hekser og trylleformler. Denne må jeg jo si passer utrolig bra å sette på nå som det nærmer seg halloween. Jeg har jo vokst opp med å se Sabrina (animasjon) og syns det var både gøy, men også litt kjipt at det ikke var helt sånn som jeg var vant til. Allikevel ble jeg ganske glad i denne serien og derfor ligger den på listen over bra serier.

Sweet home er nok en serie for de som er glad i litt mer skrekk. Om du gjør det så burde du se denne fordi den er faktisk utrolig bra. Jeg liker denne serien veldig godt.

Alice in Borderland er heller ikke for de lettskremte. Denne serien handler om spill, men dette er ikke et vanlig spill. Her mister folk livet og man må ta noen skikkelig stygge avgjørelser for å overleve. Jeg håper det kommer mer som dette på Netflix for dette var utrolig spennende å se på.

Hjemsøkt: Overnaturlige opplevelser er en rekke historier fra mennesker som har opplevd forferdelige ting. De forteller noen ganske sprø historier som man nesten ikke kan tro ha skjedd, men i følge dem så har det faktisk det. Om du liker slikt så er denne serien noe for deg. Jeg syns hvertfall det var veldig spennende og jeg må si at det også var litt ekkelt å tenke på og sette seg inn i hva disse menneskene faktisk har opplevd.

Da har dere hvertfall fått noen spennende, skumle og passende forslag til serier for oktober. Og fortell meg gjerne om du kommer til å se noen av dem eller har sett noen av dem allerede. Eller har du kanskje noen andre serier som passer til spooky season? Fortell meg gjerne om du har det. Jeg er alltid på utkikk etter noen spennende og skumle serier.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg