Halloweenfilmer for store og små

Det finnes så mange skrekkfilmer der ute som passer perfekt for halloween, men det finnes også mye annet som passer like godt til halloween. Så her er noe for en hver smak, ikke bare for oss som liker horror. Filmer trenger ikke være skremmende for å passe til halloween. Det eneste en film trenger er en litt dyster historie. En typisk Tim Borten film f.eks Sweeney Todd. Her er mine 13 filmtips for en spennende halloween hjemme.

1. The nightmare before christmas 

2. Annabelle

3. The slenderman

4. Coraline

5. The haunted mansion

6. The addams family

7. Corpse bride

8. The conjuring

9. Edward Scissorhands

10. Saw

11. Cruse of chucky

12. Doctor sleep

13. Death note

Har du sett noen av dem før? Er dette noen filmer du ville satt på når halloween kommer? Let me know!

Jeg liker veldig godt å kunne variere, men det er noen filmer jeg bare må se på en spesiell tid av året. I dette tilfellet er det snakk om halloween og da må the nightmare before christmas spilles av (hvis det lar seg gjøre). Siden jeg ikke eier denne filmen så jeg jo finne den på streaming tjenester og det er ikke alltid like lett. Jeg håper virkelig at jeg får sett den i år.

Hvis du har små barn i huset og de vil se på film så går det jo an å finne en film som passer halloween. Så derfor lagde jeg en liten liste for barna som ikke kan se på skumle filmer uten å få mareritt.

1. Monsterbedriften

2. Hotell Transylvania 

3. Monster High

4. Harry Potter

5. Paranorman

Gode alternativer for de minste som vil feire halloween med en film eller to. Halloween kan være så mye mer enn bare å gå knask eller knep. Bruk hele dagen til å feire med alt mulig gøy. Tips til hva man kan gjøre på halloween kommer litt senere. Jeg vil også blogge om alle mine halloween forberedelser og mye mer. Så hvis du trenger litt inspirasjon til halloween så følg med.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg