Halloween og jul på bloggen planlegges

Etter å ha skrivd på bloggen (rundt kl.11:00) så har jeg ikke gjort noe. Vel, det er litt å ta i for jeg har jo faktisk jobbet. Jeg har brukt 4 timer i dag på å jobbe med bloggen. Det er alltids noe man kan gjøre når man har en blogg. I dag ble det å komme opp med mange nye idéer til blogginnlegg. Jeg har også skrivd ned mange idéer til ting jeg kan gjøre i oktober. Det er jo tross alt halloween i slutten av oktober og da er det gøy å kunne gjøre mye forskjellig for å forberede seg til denne dagen. I tillegg til halloween idéer og alt det der så har jeg skrivd ned noen diy idéer også. Så med andre ord har jeg mange idéer og planer fremover for både bloggen og ellers.

Jeg kommer nok til å bruke mye mer tid på alt dette i dag. Det er faktisk utrolig gøy å sette opp masse idéer og få mange gode tips. Nå har jeg egentlig bare brukt facebook til å finne inspirasjon, men jeg kom nettopp på at pintrest er jo perfekt til å finne idéer og inspirasjon til halloween/juleting. Både hobby, baking og mye mer. Så da får jeg vel bruke et par timer til på mobilen til å finne mer gøyale ting å gjøre.

Det er faktisk noen ganske spennende måneder foran oss. Oktober er min favorittmåned, men etter oktober kommer november og da har jeg bursdag. Så kommer desember med jul og nyttårsfeiring.

Sommeren hadde mange fine øyeblikk med masse flotte bilder av naturen. Egentlig helt fra våren har det vært mange fine bilder å poste på bloggen. Nå som det går mot kaldere tider så vil jeg bruke min kreativitet til noe gøy og fylle bloggen med masse inspirasjon både til halloween og jul. Masse baking og gode middagsoppskrifter vil også komme. Det vil bli filmer og mye annet. Best å ikke røpe for mye før det er ute på bloggen. Dere får bare vente og se. Jeg har planene klare og jeg jobber med å finne masse spennende å gjøre.

Følg gjerne bloggen på facebook HER for å få med deg alt jeg har planlagt. Disse månedene som kommer nå gleder jeg meg utrolig mye til. Så nå er det bare for meg å jobbe i hele september slik at oktober og desember kan bli fylt med masse gøy her på bloggen.

Er du spent på hva jeg har planlagt?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg