Halloween house tour

Ja, overskriften sier vel det meste så da kan vi vel egentlig bare hoppe til videoen. Og denne gangen valgte jeg å gå skikkelig inn for en halloween video. Denne gangen har jeg sminket meg for halloween. Jeg kommer selvsagt til å sminke meg til selve halloween også, men da kommer det ikke noe youtubevideo. Så da måtte jeg jo trå til med et litt creepy sminkevalg i dag. Verste av alt er at jeg liker det så godt at jeg ikke vil ta det av igjen. Jeg har lagd en tiktok, video på Instagram og byttet profilbildet mitt på facebook. Ja, så fornøyd ble jeg altså med dagens look. Men det er jo ikke det vi skal fokusere på i denne videoen. Nå skal jeg jo vise dere hvordan leiligheten ser ut til halloween. Klikk på videoen og se du også.

Også kan du selvsagt se mye mer halloween videoer på kanalen min. Du finner link under her. Jeg har også lagt til link til tiktok i beskrivelsen til dagens video. Så hvis du klikker deg inn og sjekker ut den så finner du også tiktoken min. Mulig det kommer noe innhold der fremover for det var faktisk veldig gøy.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

3 kommentarer
      1. Ja, absolutt. Her er det halloweenstemning for alle pengene. 🎃👻 jeg syns det er så gøy å gjøre mye ut av halloween og andre høytider. Så jeg gleder meg veldig til å ta frem julepynten når halloweenpynten skal pakkes bort. Hihi

    1. Grøss og gru for hw. Regner med at det ringer på døra er men de må gjerne ringe på. Det er blitt millionbutikk for lenge siden. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg