Hadeland julemarked

Om det er et sted som er verdt å ta turen til, så er det Hadeland glassverk. Det er åpent året rundt og dem har så mange flotte ting i butikkene, mye godt å spise og er generelt et veldig koselig sted å besøke. Og hvis du liker julen og julemarked, burde du ta turen innom Hadeland glassverk i desember. Jeg var der sammen med venninna mi tidligere i desember. Der tok jeg mange bilder og videoer. Så nå skal dere få se masse bilder fra turen min dit.

Pepperkakehusene som står på bildet over var ekstremt fine. Et sånt hus ønsker jeg meg til min pepperkakelandsby. De var enkle, men jeg syns det var litt av sjarmen med dem. Jeg er veldig glad i denne julepynten som ser ut som pepperkaker eller godteri. Det syns jeg er noe av den fineste julepynten.

Det var så mye å se på når vi kom inn i denne bygningen. Først med kulene i taket på vei opp trappene, så var det mye forskjellig juletrepynt og diverse annet. Jeg fant så mange flotte julekuler der. Skulle ønske jeg kunne kjøpt mange av dem, men denne gangen ble det ikke sånn. Kanskje jeg får tatt meg en tur neste år. For det er en god del av dem som nå står på min ønskeliste.

Disse pepperkakehusene var også kjempe flotte. Hadde jeg vist dem hadde så mye fin julepynt her, ville jeg ha spart en del penger og handlet her. Disse står hvertfall på ønskelista mi. Tenk om jeg en dag har så mye til pepperkakelandsbyen at jeg kan lage en hel benk med det. Åh det hadde blitt nydelig! Og det er absolutt målet mitt. En dag skal jeg ha en stor pepperkakelandsby med mange flotte hus, kakemenn og trær. I allfall er det en drøm jeg håper går i oppfyllelse.

Det var så mange koselig sofaer, krakker osv. som var pyntet opp. Det lagde virkelig ekstra julestemning og en virkelig flott detalj til butikkene. Jeg syntes den senga så skikkelig koselig og fin ut. Skulle ønske jeg hadde sånt sengetøy til min seng, men det får jeg prioriterer neste år eventuelt. For det er jo koselig når soverommet også er skikkelig pyntet til jul.

Disse hyllene var også kjempe fine. Det var så mye pynt i butikkene. Ved inngangene var det også pyntet masse. Alt ble så mye koseligere når all denne pynten hadde blitt satt opp. Man ser at dem virkelig har brukt god tid til å pynte og lagt mye arbeid i å spre julestemning i butikkene.

Det ble veldig mange bilder, men jeg hadde lyst til å vise dere så mye som mulig. Jeg håper dette kan spre litt juleglede og kanskje friste noen flere til å ta turen til Hadeland glassverk.

Ikke glem å følge bloggen på Facebook HER og Instagram HER for ennå mer spennende innhold. Det ligger alltid masse spennende på storyen min og på profilen min finner du høydepunkter som f.eks christmas 2023 der du kan se masse videoer og bilder av denne turen og annet juleinnhold.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg