Gubben har ny jobb

Oi, det har virkelig vært litt av et år. Endelig er det over og man kan starte med blanke ark og fargestifter til. Dette året SKAL ting bli annerledes fordi jeg er villig til å gjøre hva som helst for å få alt på stell.

Nyttårsaften

Min nyttårsaften var sammen med gubben. Vi spiste god mat, kaker og så på filmer på tv. Vi var ute en kjapp tur og så på fyrverkeri, jeg fikk sammenbrudd og begynte å gråte. Bikkja var kjempe redd og lå for det meste i armene mine. En helt grei nyttårsaften egentlig.

I dag våknet jeg tidlig og ordnet hår og litt sminke. Gubben skal nemlig skrive kontrakt på ny jobb og jeg skal derfor bli med og suse rundt på et senter helt alene. Nei, jeg kommer nok til å sitte mest mulig stille og drikke en kaffe eller noe. For er det noe jeg hater så er det å være alene blant mange fremmede mennesker, men man kan jo ikke leve i frykt resten av livet så da får man prøve å hoppe ut i det. Om det så bare er å sitte i caféen til bakeriet han skal jobbe på eller det er å prøve å gå rundt å kikke så blir det uansett en utfordring.

Som dere ser på bildene over så har jeg hvertfall ordnet meg og er klar for turen etterpå. Gubben våknet nå nettopp så han har hvertfall fått sovet et par timer mer enn meg.

Hva som skjer resten av dagen vet jeg ikke, men det blir hvertfall middag når vi kommer hjem igjen. Jeg aner jo ikke hvor lang tid det tar for han å bli ferdig på møtet i dag, men en fin dag blir det vel uansett…

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg