Greit med litt variasjon

I går drev jeg å heklet, men jeg ble ikke helt ferdig. Så jeg tenkte jeg kunne gjøre litt mer i løpet av dagen i dag. Kanskje jeg blir ferdig i dag og kan vise dere mitt aller første hekleprosjekt. Jeg tenkte det var greit å hvertfall bli ferdig med det jeg har begynt på og så kan jeg ta en pause. For det er jo ganske mye annet som må gjøres. Bl.a annet har jeg en video å redigere og så må jeg jo bake mer sånn at det kommer flere oppskrifter på bloggen. For sånn som det er nå så har jeg faktisk ingenting å legge ut til helgen. Det vil så klart komme noe, men da må jeg først få bakt noe.

Derfor tenkte jeg at i dag kan bli en jobbdag der jeg planlegger hva jeg skal bake og egentlig generelt hva jeg skal resten av uken. Det er jo noe jeg kan gjøre ved siden av heklingen. For det krever en del pauser for at hendene mine skal få hvile. Så da har jeg hvertfall hele denne dagen planlagt.

Også snakket jeg jo om å sette av 1 til 2 dager i uken til hobby. Jeg har tenkt litt mer på det og tenker at jeg har et nytt prosjekt hver uke hvis det er lite og et stort prosjekt fordeler jeg på flere uker. På den måten får jeg drevet jeg med hobby, men det vil ikke gå ut over alt mulig annet. Det eneste jeg kommer til å kutte ned på er tvtid og det er jo ikke akkurat krise.

Jeg kommer med andre ord til å ha litt mer hobbyrelatert på bloggen igjen. Rett og slett fordi jeg syns det er gøy å holde på med. Noe jeg ikke kommer til å gjøre er å stresse over å få noe ferdig. Det vil bli vist frem når det er ferdig. Med andre ord kommer jeg ikke til å ha en fast dag for når jeg poster bilder av mine ferdige prosjekter. Jeg kommer heller ikke til å snakke så veldig mye om det før det er ferdig, men når det er ferdig så får dere altså se bilder av det. Også håper jeg det kan være moro for dere å følge litt med åå det også, selvom det er baking og mat som er det største fokuset.

Så da er det vel bare for meg å sette i gang med å jobbe litt og så kan jeg hekle litt senere i dag. For nå har jeg nettopp stått opp og da er det ikke like lett å følge med på hva jeg driver med. Mye lettere å scrolle på Pintrest etter inspirasjon enn å holde tellingen når jeg hekler.

Hvordan ser timeplanen din ut i dag?

Følg meg her:

Facebook Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Jeg holder på med to mariusgensere 🙂 Hvite md rødt og blått i 🙂 Strikker litt hver dag 🙂
      Ellers tar jeg dagen som den kommer – litt etter hvordan formen er 🙂

      Lag deg en fin dag!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg