Gratulerer!

Jeg har nå fått trukket vinnerene av min giveaway. Så jeg vil gjerne få gratulere Mali og Eva. Det er fint å kunne gi litt tilbake til mine lesere. Og dette blir definitivt ikke den siste gangen jeg har en slik giveaway. Fordi det gjør meg veldig glad å kunne sende dere ting og ikke bare være den som får. Dere er jo grunnen til at jeg kan holde på med dette og blir sponset med ting. Så jeg syns det bare er rett at dere skal få en del av det. Uten dere hadde ikke denne bloggen vært noe som helst så tusen takk for all støtten dere gir meg igjennom tykt og tynt. Dere er utrolig vakre mennesker og jeg setter pris på hver og en av dere.

Hadde jeg hatt muligheten så ville jeg gitt dere alle sammen en stor klem fordi dere støtter drømmen min ved å følge bloggen. Jeg kan virkelig ikke få takket dere nok, men jeg håper dere vet at jeg virkelig setter pris på hver eneste en av dere enten det er et klikk på bloggen, likes på facebook eller kommentarer. Hver gang vi når topp 20 på blogg.no så blir jeg så glad at jeg nesten gråter. Jeg smiler for hver positiv kommentar og likes. Med så flotte lesere så kan man ikke annet enn å smile.

Takket være dere har denne bloggen både vært 5, 4 og 3 plass på blogg.no. jeg har fått drømmen min oppfylt og det går ikke en dag uten at jeg er takknemlig for alt det vi har bygd sammen. Så hva er neste steg? Vel, først og fremst er det vel å prøve og tjene nok til å få bloggen til å bli mitt levebrød. Det er et stykke igjen, men det ville vært helt fantastisk om vi sammen hadde klart det.

Hvis… nei, når det skjer så lover jeg dere en stor giveaway. I mellomtiden får jeg jobbe hardt og håpe at bloggen min er bra nok til at dere herlige mennesker vil fortsette å følge min reise. Vi har jo så vidt begynt. Og jeg lover dere at jeg skal jobbe beinhardt for at dere skal få det beste innholdet og de aller beste oppskriftene her på bloggen. Kanskje en dag kan jeg gi dere noe skikkelig stort. Det er nemlig noe jeg har veldig lyst til å få til, men det (som alt annet her i verden) krever mye penger. Jeg har så lyst til å gi ut en bok, men har aldri klart å skrive selvbiografi. Kanskje en kokebok ville vært bedre. Er dette et realistisk mål vi kan jobbe sammen for å nå? Alle de beste oppskriftene mine samlet i en bok. Høres ikke det fantastisk ut?

Følg bloggen på facebook HER om du vil støtte og følge bloggen videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg