Gotham på Netflix

Etter en lang dag er det alltid godt å slappe av foran tven. Så jeg sitter og ser på Gotham på Netflix. Den har faktisk ligget på listen min en god stund, men endelig er jeg i gang med å se den. Og jeg må si at selvom jeg bare har sett 5 episoder så virker den utrolig bra. Jeg liker serier med spenning og dyster stemning. Noe denne serien har nok av. En by som er så ødelagt at den ikke er til å reddes. Med mange skjulte hemmeligheter og gale mennesker. Så jeg er veldig spent på hvor denne serien fører hen og hva som vil skje videre.

Dette er altså hvordan en vanlig kveld ser ut hos meg. Jeg liker virkelig å se på serier/filmer for å slappe av. Og er det ikke Netflix så er det Youtube, men der har det ikke vært så mye aktivitet fra folk jeg følger. Det har blitt noen gamle videoer, men for det meste går det i serier. Og hvertfall nå som jeg har funnet en ny serie å se på. Da vet jeg hva jeg vil se på uten å måtte lete igjennom halve Netflix etter noe bra. Så da er det lettere og sette seg ned for å se på noe.

Denne kvelden trengte jeg det litt ekstra mye. Det har vært en tung og vanskelig dag psykisk, men jeg holder ut fordi jeg vet det vil komme bedre dager. Rett rundt hjørnet vil det komme en flott dag. Derfor biter jeg i meg alt det vanskelige og fokuserer på det positive. Klart det er tungt og vanskelig å ha angstanfall eller depresjon som trykker meg ned, men jeg velger allikevel å gå med rak rygg og blikket rettet mot en bedre fremtid. For hvis jeg skulle fokusert på alt det negative så ville dette vært et veldig trist liv.

Så jeg setter ned og slapper av med film eller serie hver kveld for å koble ut alt annet. Da er jeg i en helt annen verden. Og det føles plutselig litt enklere å puste. Det finnes ikke noe bedre enn å ta seg tid til å slappe av på kvelden før man skal sove. Jeg anbefaler alle å gjøre det fordi det hjelper virkelig på en stressende eller vanskelig hverdag. Noen dager trenger man bare en pust i bakken og komme seg litt ut av sin egen verden. Derfor skal jeg legge meg ned på sofaen med moreller og lettbrus, se på Gotham og bare nyte en pause fra mine egne problemer. Så håper jeg at den gode dagen kommer i morgen.

Om noen lurer så ble det ikke en tur i dag. Med så mye problemer psykisk så vil jeg ikke ta sjansen på å gå tur. For mange tårer har kommet ut av øynene mine i dag til at jeg orker noe som helst. Derfor tenker jeg å ta en tur i morgen og i tillegg gjøre litt husarbeid sånn at jeg tar igjen for denne dagen, men før noe som helst annet skal jeg se litt på tv og så skal jeg prøve å sove litt.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg