Godt humør og sliten kropp

Dagen gikk så alt for fort. Etter å ha vært ute på tur så har jeg egentlig bare ligget å slappet av. Jeg ble ganske sliten og fant ut at jeg hadde gått 2,5 kilometer. Det syns jeg er ganske bra gjort fordi det var et par brakke bakker. Så i dag har kroppen min virkelig fått trimmet. Allikevel er det ingenting i forhold til de turene jeg gikk i fjor sommer. Dessverre kom jeg ikke så langt fordi det ennå er mye snø på stiene i skogen. Eneste grunnen til at det er en vei uten snø tror jeg er fordi det kjører bil opp til det bygget som er på enden av veien, men det gav meg jo en vei å gå på inni skogen så jeg er veldig glad for det. Selvom det ikke ble så lang tur så kom jeg meg jo faktisk inn i skogen.

Siden kroppen min ikke er så vant til å gå så langt så ble jeg veldig sliten, men det blir nok bedre. Jeg skal nemlig prøve å få tatt en liten tur nå og da. Nå må jeg bare være litt forsiktig med hva jeg bruker energien min på. Hvis ikke kommer planene for april til å gå rett vest. For de oppskriftene jeg har planlagt er litt jobb. Vel, ikke alle, men noen av dem. Så da er det viktig å planlegge litt i forhold til hva jeg skal lage til middag. Nå har jeg jo alt lovet dere oppskrifter hver eneste dag i april og det skal jeg holde. Det er det aller viktigste jeg har å gjøre hver dag, lage middag og få oppskriften ut på bloggen. Også får vi se hva jeg orker å gjøre etter det.

Dette starter jo allerede i morgen. Jeg er så spent fordi jeg har jobbet med dette i en måned nå og endelig er alt klart for utfordringen. Det tok en del tid, men som jeg trodde så kom jeg i mål før april (rett før det starter). Jeg gleder meg til å dele alle oppskriftene med dere og prøve ut alt dette. For det er så mye nytt jeg aldri har lagd før. Frem til i morgen får jeg puste med magen og smøre meg med tålmodighet. Under et døgn til første middagsoppskrift er ute på bloggen. Og da kommer det 30 nye oppskrifter som jeg ikke har delt på bloggen før (som jeg vet om hvertfall).

Nå tenkte jeg å slappe av litt til sånn at jeg faktisk er klar for april. Så da blir det Netflix, en flaske vann og kanskje litt mat etterpå. Jeg skulle egentlig ha tatt resten av oppvasken, men det har jeg faktisk ikke ork til akkurat nå. Den turen gav meg mye glede, men det krevde også en del energi. Særlig når jeg måtte få i meg varmen igjen når jeg kom hjem, men det er ingenting en god natt søvn ikke kan fikse. Så da er det nok på med Zpikes tape igjen i kvled sånn at jeg får en skikkelig god natt søvn, men først blir det Netflix.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Fint at du går turer, liker det samme selv. Kort eller lang er det samme for alt hjelper. E god vane du har der som du sikkert fortsetter med. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg