Gode venner er viktig

I går var jeg nede på posten og fikk hentet pakkene som lå og ventet på meg. Bl.a en ny mobil. Mobilen min har vært veldig kranglete med tastaturet og har ikke fått med alle bokstavene når jeg har skrivd. I tillegg til at den hadde ødelagt høytaler og generelt ganske sliten. Bak på mobilen var den knust og det var store hakk i skjermen. Jeg måtte lade den hele tiden. Så derfor tok jeg meg råd til en ny mobil. Nå har jeg hatt den andre mobilen ganske lenge så nå var det på tide å bytte.

I tillegg til mobilen så hadde jeg kjøpt en del mønsterark til scrapbooking, en hettejakke og en tryllestav fra Harry Potter. Det var godt å komme seg hjem og legge seg nedpå etter den turen for å si det sånn. Å få pappeskene med seg på bussen var jaggu ikke lett, men jeg fikk snubla meg frem til setet og ut av bussen med et stort lass med esker. Aldri igjen skal jeg bestille flere esker samtidig!

I dag skal samboeren min på gastroskopi. Han blir jo borte en stund og derfor har jeg avtalt med venninna mi at vi skal finne på noe. Jeg vil helst ikke  ære alene en hel dag, ikke etter alt som har skjedd. Jeg føler meg ikke helt bra og da er det greit å ha noen rundt seg. Dessuten er det veldig koselig å ha henne på besøk. Vi skal slappe av med film og mat hvertfall. Jeg tror ikke jeg orker så mye i dag. Som regel pleier vi å bake eller noe sånt, men vi får se hva som skjer. Hun skulle hvertfall være så snill og svippe innom mamma for å hente et par ting for meg. Det er så snilt av henne å hjelpe. Jeg er heldig som har så gode venner.

Nå nærmer begravelsen seg med stormskritt og jeg gruer meg mer og mer for hver dag. Det å ta buss og tog alene, ikke ha med seg samboeren som støtte og måtte ta farvel til det 13 år gamle tantebarnet mitt. Alt virker så uvirkelig og urettferdig. Det gjør alt for vondt å tenke på så jeg holder meg heller opptatt med husarbeid, matlaging og baking. Det er mye bedre det enn å sitte og tenke seg langt ned i kjelleren. Allikevel går det en del tanker til Jennie og alt dette. Sånn er det bare. Når man mister noen man er glad i så tenker man på dem hele tiden. Det går ikke en dag uten at jeg tenker på bestemoren min. De man er glad i vil alltid være i tankene og i hjertet.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg