God start på en fin dag

Nå har jeg fått tatt resten av asjettene og bollene. Det er bare skyldt så jeg har fortsatt en stor jobb foran meg, men mye er gjort og det føles godt. Jeg tok siste resten, mens baguettene var inni ovnen. Så nå skal jeg bare sitte her og nyte en deilig frokost før jeg skal sette i gang igjen. Jeg føler meg bedre, men jeg kjenner at jeg må ta det ganske forsiktig sånn at jeg ikke havner på krykker igjen. Og dere som har gått på krykker vet at det er nærmest umulig å gjøre noe da. Derfor blir det nok en del pauser i dag, men jeg skal nok også klare å få gjort litt. Bare det å fått tatt den oppvasken hjalp veldig. Når jeg får vasket dem med såpe og fått dem inn i skapene sine så blir det bra her.

Her har jeg da satt meg ned. Med et glass appelsinjuice og rundstykker. I tillegg har jeg alltid flaska mi med vann. Så nå skal jeg kose meg, ta tablettene mine og slappe av en liten stund før jeg fortsetter på husarbeidet.

Dagen i dag skal jo først og fremst gå til husarbeid og i dag skulle jeg få hjelp av samboeren min også. Vi skal prøve å få gjort mest mulig i stua og på kjøkkenet. Jeg begynte jo egentlig ganske bra i går så det er ikke veldig mye igjen å gjøre der. I tillegg samlet jeg sammen all søppel og samboeren min fikk gått ut med det. Vi har jo faktisk kommet godt i gang. Med hans hjelp tror jeg vi kommer i mål i dag. Det er virkelig ingenting som kan gjøre meg mer glad enn å få orden i stua nok en gang. Jeg har noen klær i stolen som jeg må finne en plass til. Jeg hadde cosplay i boksen jeg brukte til fotbad så nå ligger dem i stolen i stua sammen med bagen jeg hadde med til Bergen, men den har jeg faktisk ryddet ut av. Det er bare småting igjen, men jeg gidder ikke rydde det ut for det kan hende jeg får brukt for den om et par måneder. Det som ligger oppi der er ikke noe jeg trenger nå uansett.

Hva vi eventuelt skal om et par måneder får være en liten hemmelighet til vi faktisk er helt sikre på at vi kan dra, men jeg håper virkelig det blir noe av. Det ville vært veldig koselig, men vi får se hva som skjer.

Husk å følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg