God morgen fra Kristiansand

Da er det en ny dag og dette er egentlig det ferien handler om. Vi skal nemlig til Dyreparken. Jeg hadde et ønske om å dra i fjor, men da hadde vi ikke råd. Kanskje ikke så rart side vi allerede hadde vært i Bergen, men nå er vi hvertfall her. Og som vanlig gleder jeg meg som en liten unge. Bare det å se alle de flotte dyrene kommer til å bli så gøy. Selvfølgelig har jeg tenkt veldig på om jeg har lyst til å dele dette. Fordi det er jo selvsagt mange som er i mot dyreparker og det forstår jeg jo veldig godt og jeg har egentlig ikke en god nok grunn til å sitte her og fortelle at dette er helt greit. Allikevel gjør jeg det fordi jeg elsker dyr og har lyst til å se dyrene på nært hold. Så jeg håper at selvom du syns at dette ikke er riktig, at du ikke angriper meg for at jeg velger å besøke en dyrepark.

Jeg gleder meg hvertfall utrolig mye til vi kommer oss i dyreparken, men først er det frokost her på hotellet. Det er viktig å spise frokost før man skal ut og være ute en hel dag. Så da skal vi ned og spise en god frokost og slappe litt av der, før det blir rett bort til dyreparken. Der skal vi faktisk være hele dagen. Forhåpentligvis blir det mange flotte bilder i dag som jeg kan dele med dere litt senere. Denne dagen skal jeg fokusere på å ha det gøy, filme til youtube og bare kose meg. For det har vært så lite kjærestetid i det siste hvor vi har kommet oss ut. Derfor skal jeg fokusere mer på han og mindre på blogging. Også vil jeg jo at blogginnleggene jeg publiserer skal være god kvalitet på, så jeg kommer ikke til å sitte i dyreparken, omringet av masse bråk og blogge et dårlig innlegg. Da venter jeg heller til det blir kveld eller neste morgen for å lage et bra innlegg som dere fortjener. Her gjør man ingenting halvveis.

Som regel hadde jeg jo tatt meg tid til å blogge, men når det ikke er noe sted å sette seg ned så blir det jo litt vanskelig. Jeg sliter jo veldig med å fokusere når det er bråk rundt meg. Derfor jobber jeg aller best når samboeren min har gått og lagt seg på kvelden. Da sitter jeg å jobber, men det er jo egentlig greit. Jeg hadde aldri klart å legge meg tidlig uansett. Så da blir det stillhet på kveldene hvor jeg jobber masse og får unna en god del jobbing. Og det er så godt. For da slipper jeg å blir forstyrret. Det er hvertfall slik jeg liker det og slik det fungerer aller best.

Nå skal vi hvertfall komme oss ned og spise frokost. Så få vi se når jeg får blogget for dere igjen. Det blir som sagt en lang, men veldig gøyal dag i dyreparken. Og så får vi se hva som skjer på kvelden. Nå skal jeg kose meg skikkelig.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg