God morgen

Da var det en ny dag. I natt fikk jeg sove ganske greit, men jeg våknet 2 ganger før jeg stod opp. Det betyr jo at jeg ikke ble helt uthvilt, men jeg skal nok klare å komme meg igjennom dagen og få gjort noe uansett. Planene for dagen i dag er hvertfall å få tatt ut asken fra peisen. Vi brente papp i går så det ble jo litt aske i peisen. Grunnen til at vi brente det er fordi vi har ingen mulighet til å få kastet det på fyllinga og de tømmer pappsøppelet her ganske sjeldent. Dessuten er det kun pappeskene jeg brenner og ikke vanlig emballasje. Og det skal jeg si var litt av en jobb. For alle disse pappeskene har jo en hel haug med teip på seg. Det måtte jo av. Så jeg har jo faktisk gjort en god del. Jeg må si at det er veldig godt å ikke være så utmattet og ødelagt lengre.

Så var det dagen i dag da. For å ta ut aske av peisen tar jo ikke hele dagen. Så da er spørsmålet hva jeg skal gjøre med resten av dagen. Kanskje jeg skal male noen flere julekuler. Kanskje jeg snart kan bli ferdig med dette prosjektet sånn at jeg kan begynne på et annet. Vi er jo allerede på 11. November. Snart halvveis i denne måneden allerede. Jeg har lyst til å få mest mulig hobby prosjekter ferdig før desember fordi da har jeg god tid til å bake. Da kan jeg bruke energien på det i stedenfor å måtte dele det på disse 2 tingene. Så vi får se hvor mye jeg klarer å få gjort i løpet av denne måneden. Hvem vet, kanskje jeg faktisk kommer i mål.

Formen i dag føles hvertfall grei. Så nå skal jeg starte dagen sånn som jeg pleier eller sånn jeg hvertfall har prøvd å starte dagen i det siste. Det er frokost, tablett og Netflix. For eneste måten å få i seg nok mat på er å distrahere meg med noe. Frokost er ikke akkurat noe jeg har vært så flink til å spise, men det har faktisk blitt mye bedre i det siste. Så nå skal jeg få i meg litt mat og så begynner dagens planer.

Hva er planene dine for dagen?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg