God morgen

Når man starter dagen med å våkne opp fra en drøm der jeg skal flytte til Hamar og gå på skole der og får helt panikk så er det bra det bare var en drøm. Første jeg tenkte når jeg våkna var hvordan skal jeg klare å bo alene eller på kollektiv. Også gikk det opp for meg at jeg ikke skal noe sted og da ble jeg så lettet.

Snakk om en brå start på dagen. Kunne liksågodt helt ei bøtte isvann over meg for er det noe jeg ikke vil så er det å flytte fra alt jeg har her. Å bo uten samboeren min er ikke et alternativ. Så ja, jeg er ganske lettet over at det var en drøm.

Så var det dagen i dag. Hva skal man finne på og hvordan er egentlig kroppen i dag? Jeg kan hvertfall si at hodet mitt har det bedre i dag enn i går kveld. Jeg satt med vondt i hele kroppen. Det var ikke verkinger eller noe sånt. Heller noe som irriterte meg fra innsiden. Så jeg satt meg opp og holdt beina i gang sånn at den ekle følelsen ikke var så intens. Jeg var trøtt, men fikk ikke sove, sulten, men orket ikke spise. Jeg ville gråte, men klarte det ikke. Tankene inni hodet skrek selvskading og da det ble for mye så kom tårene. Jeg satt der i hvertfall 1 time og gråt. Da kom alle de vonde tankene, alt jeg har mistet. Det var helt grusomt. Så ja, jeg er veldig glad for at det føles bedre i dag.

Så hva er planene for i dag? Jeg har hvertfall veldig lyst til å få unna noe mer oppvask. Det har jo blitt så mye ryddigere overalt så det å få vekk all oppvasken i tillegg hadde vært utrolig deilig. Også har jeg satt opp en plan på hva jeg skal gjøre de forskjellige dagene fremover sånn at det kan forbli slik. I tillegg har jeg fått satt opp husregler. Dette er jo husregler som vi har snakket om så vi har jo vært enige. Det er ikke bare jeg som sier at sånn skal det være.

Jeg har jo fått gjort en god del, men det er også en del som gjenstår så jeg får ta litt hver dag også kommer jeg i mål til slutt. I tillegg har jeg lyst til å få gått en liten tur hver dag. Det er jo sunt med frisk luft og en gåtur så det håper jeg at vi klarer å få til hver dag fremover også.

Så jeg satser på en bra dag i dag slik at jeg får gjort mest mulig. Hvis jeg klarer å ta all oppvasken i dag så skal jeg være mer enn fornøyd, men jeg får se om formen blir noe bedre først. Nå har jeg jo nettopp stått opp så det er ikke alltid like enkelt å vite hvordan resten av dagen blir. Jeg kan våkne opp utslitt og ha en kjempe fin dag ellers. Så kan jeg våkne opp kjempe glad og full av energi også får jeg angstanfall og hele dagen er ødelagt. Vi får derfor bare vente å se hva som skjer.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg