God morgen

Etter en god natt søvn har jeg endelig stått opp og er klar for en ny dag. I dag skal jeg til psykologen så det er jaggu bra at kroppen min er uthvilt etter gårsdagen. Det eneste jeg mangler nå er frokost. Vi får se om jeg klarer å få i meg noe nå før jeg skal dra. Heldigvis har jeg god tid på meg. Så nå tenkte jeg å bare slappe av og vente på at jeg skal gå ned til bussen. Det er med andre ord veldig lite som skjer akkurat nå.

Dagen i dag går egentlig mest til turen frem og tilbake til psykologen. Det tar vel 3 timer med reise og psykologtimen. Da er nesten hele dagen brukt opp allerede. Etter det så skal jeg få hentet en pakke på posten og så skal jeg hjem å slappe av. Det eneste jeg er litt redd for er at jeg skal slite meg helt ut og få et angstanfall, men jeg får håpe at jeg slipper det.

Jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig med denne dagen. Dagen før psykologen er ille nok. I dag er enda verre. Man våkner opp med masse energi også kjennes det ut som om noen har stukket hull på ballongen og energien går ut litt etter litt. Jeg hater disse 2 dagene. Nå har det vært så mye annet i tillegg så dette blir jo spennende å se hvordan det går i dag. Forhåpentligvis hjelper det med den bussturen. Da kan jeg slappe av med den flotte utsikten fra bussvinduet. Det pleier å få meg i godt humør. Man må jo prøve å tenke positivt. Prøve å løfte seg selv opp. Gårsdagen er fortid og alt det negative i fortiden skal jeg glemme. Jeg skal fokusere på alt det positive i livet mitt. Som samboeren min, naturen og venninna mi. Det gjør meg glad.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg