God morgen

Jeg håper dagen i dag kan bli like bra som i går. Det blir definnetivt en tur i dag. Ingenting kan stoppe meg fra å gå en tur i det fine været. Faktisk ville jeg gått en tur selvom det pøset ned. Jeg har virkelig lyst til å komme i gang med tur hver dag. I går var jeg jo på en lang tur, men det hjelper jo ikke med en tur nå og dag. For en gang skyld har jeg følt meg skikkelig opplagt og full av energi. Jeg har lyst til å føle det sånn hver dag. Det eneste som virkelig hjelper er å gå tur og være i aktivitet. Da føler jeg meg skikkelig bra resten av dagen også. En morgentur hver dag hadde ikke vært dumt. Vi får se om jeg klarer å få til det. Det er lett å begynne med noe, men vanskeligere å holde det i gang hver eneste dag. Jeg prøver hvertfall mitt beste for å holde kroppen i gang. Forhåpentligvis klarer jeg å finne en balanse sånn at jeg slipper å bli helt utslitt. Gårsdagen var veldig grei sånn. Da fant jeg jo en måte å slappe av på. Jeg satt jo ute å leste i boka mi. Vi får se om det skjer i dag også eller om jeg finner på noe annet. Nyte dagen skal jeg hvertfall få til uansett hva som skjer i dag.

Det høres faktisk veldig fristende ut å ta med seg boka ut og lesecder, men det må hvertfall bli etter at jeg har gått en tur. Kanskje jeg til og med nyter en god frokost ute. Hm… Jeg tror faktisk dagen min er planlagt, hvertfall frem til samboeren min kommer hjem fra jobb. Da skal vel han øve litt før kvelden kommer og han skal spille for 7. Klasse. Jeg gleder meg til å høre hvordan det har gått. Sånt som det er jo veldig gøy. Ikke bare for han, men også for meg.

Men nå får jeg nesten komme i gang med denne dagen. Komme meg ut av senga kan jo være en god idé. Så blir det å gå en tur. Jeg håper jeg klarer en like lang tur i dag som i går, men vi får se hva kroppen orker. Uansett er jeg veldig fornøyd bare å komme meg ut.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg