God morgen

Jeg må si at jeg gleder meg til den rødfargen jeg bestilte i går kommer. Denne oransj/rosa hårfargen er ikke veldig fin til det lilla og blå. Det er såpass fiasko at jeg bare må le av det. Her så jeg før meg en fin og varm rødfarge også ender jeg opp med gulrothår. Jaja, det er bra det går an å fikses.

Så var det dagen i dag da. Nå har jeg nettopp våknet og kjente at jeg trengte de ekstra timene på øyet. Planen var egentlig å slappe litt av i stua før jeg gikk og la meg, men så sovna jeg i stua. Jeg våkna ikke engang da samboeren min lagde frokost osv. Det pleier jeg veldig ofte å gjøre, men ikke i dag.

Så er det noe veldig spennende som skjer i dag. For jobben min samboer har nå går ut i sommer. Så han har søkt på det han kan og fikk et intervju rett etter å ha søkt som han skal på i dag. Det er et lite stykke unna her, men det skal nok gå greit om han får jobben. Da blir det hvertfall flytting og full pakke. Vi får se hva som skjer.

Eller så skal jeg prøve meg på noe helt nytt til middag i dag. Dette blir veldig spennende fordi jeg har aldri lagd noe lignende før. Det høres og det veldig godt ut på pintrest da. Jeg kommer nok ikke til å gjøre nøyaktig som på bildene der. Det har kommet noen idéer i hodet mitt som jeg har lyst til å prøve ut. Så dette blir jo veldig spennende da. Jeg skal begynne når samboeren min er ferdig på intervjuet og er på vei hjem. Egentlig har jeg lyst til å bare begynne med en gang, men jeg får vel vente. Det er vel aller best å spise det rett etter at det er lagd.

Det er egentlig så langt jeg har kommet med dagen. Jeg vet ikke når samboeren min kommer hjem igjen og den lille energien jeg har nå må nesten brukes på middag.

Ellers så er formen helt ok. Litt stiv i nakken og småvondt i leddene, men det går over av seg selv etterhvert. Så lenge psyken er sånn delvis ok så går dagen greit og jeg er fornøyd. I dag er en ganske grei dag, hvertfall foreløpig. Men da får jeg og mitt fiaskohår ta oss en tur på kjøkkenet og få i oss litt frokost. Det er lenge til det blir noe middag her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg