Glöd og Camilla Pihl

Reklame | Lyko

Her om dagen var jeg inne på Sophie Elise sin Instagram og hun tipset om noen hudpleieprodukter. Så jeg tenkte det kunne være gøy å kunne prøve ut disse. Derfor kjøpte jeg både Camilla Pihl sine produkter og det nyeste produktet til Sophie Elise. Og i dag kom det i posten. Jeg er så glad! Dette gleder jeg meg veldig til å prøve ut. Når jeg har gjort det så kommer jeg til å komme tilbake med min mening. Og uansett om det virker eller ikke så er det fortsatt veldig godt å bare bruke tid på seg selv. Så hvis dere også ønsker å teste ut disse produktene så legger jeg ved link til alle produktene jeg har kjøpt, men først. Her er produktene jeg har kjøpt, som Sophie Elise har anbefalt.

Siden det ikke er så enkelt å se hvordan produktene ser ut, tenkte jeg at jeg kunne slenge med bilder. Som også er linker om du bare klikker på det produktet du vil se nærmere på/kjøpe så kommer du rett til nettsiden. Der finner dere også andre produkter fra både Camilla Pihl og Sophie Elise, men her er hvertfall linker til alle produktene jeg har kjøpt.

Collagen face mask//Under eye collagen pads//Peel off mask

Glöd Sophie Elise scrub

Så nå må jeg prøve å bli flinkere til å ta vare på huden min og ikke minst gi meg selv litt tid til å bare slappe av. Dette gleder jeg meg skikkelig til å bare kose meg med, slappe av om kvelden og nyte litt Spa-tid. For hva er vel bedre enn å avslutte dagen med en ansiktsmaske eller en dusj og ansiktskrubb?

Jeg kan hvertfall si med en gang at både glöd og peel off masken lukter veldig greit. Glöd lukter faktisk nesten ingenting så den er jo perfekt for de som er sensitive. Nå er jeg ikke kjent med Camilla Pihl sine produkter, men Sophie sine er hvertfall vegansk. Fortell gjerne i kommentarfeltet om du vet om Camilla Pihl også er det. Uansett håper jeg dere syntes det var spennende å lese om mine innkjøp. Jeg er hvertfall veldig spent på å teste dem ut.

Nå bruker jo ikke jeg selftan, ellers hadde jeg jo prøvd den til Sophie Elise, men det er ikke noe jeg har ork eller gidd til å holde på med. Den er nydelig på de som har testet den ut, men jeg har den fargen jeg har på huden. Så får jeg heller nyte solen og den lille brunfargen kroppen min får i solen. Poenget mitt er at jeg ble veldig glad da SE kom ut med et produkt jeg faktisk kan teste ut og kanskje (mest sannsynlig) like. Også er det jo et pluss at tuben er dødssøt og pynter opp på badet. Den rosa/nude fargen med gullskrift var en veldig fin kombo. Forhåpentligvis er innholdet like bra som utseendet.

Har du lyst til å gi deg selv en spadag?

Følg bloggen på facebook HER for flere tips og min mening på disse produktene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg