Glöd bodyscrub & bodycream

Reklame | LYKO

Jeg fortalte dere for noen dager siden at jeg hadde bestilt de aller nyeste produktene til Glöd. Nå har dem endelig kommet. Ikke at det har tatt noe særlig lang tid. Faktisk tar det bare noen få dager også har man pakken i posten. Den er godt pakket inn og produktene er alltid forseglet med teip sånn at ingenting skal lekke ut. Jeg er virkelig fornøyd hver gang jeg får pakke fra Lyko. De er veldig nøye med pakkingen og jeg har aldri fått noe som har vært skadet på noe måte. Derfor handler jeg mye fra Lyko. Siden jeg er så fornøyd med Lyko så legger jeg ved linker til produktene jeg har kjøpt en gang til. Dette er ikke sponset eller noe, men jeg må allikevel merke det som reklame på grunn av disse linkene. Produktene har jeg betalt for selv. Og de produktene jeg har kjøpt ligger i pakken på bildet under her.

Camilla Pihl Aftersun

Glöd Bodyscrub

Glöd Bodycream

Over her er altså linkene til hvert av produktene jeg kjøpte. Du kan også trykke på bildene under her for å komme til produktene. Den i midten er ikke fra Glöd, men det er samme leveranse så jeg lager ikke 2 innlegg bare fordi det er forskjellige merker. Og som dere ser så har dem teip på lokket og de er pakket godt med det brune papiret både under og over. Så dette syns jeg er et av de beste nettstedene å handle når det kommer til hvordan de behandler kundens varer. De er raske og nøye. Noe jeg hvertfall setter pris på. Også har de et ganske bra utvalg i forskjellige prisklasser. Med andre ord er dette en nettside for de fleste.

Når det kommer til produktene så har dem god kvalitet som vanlig og emballasjen er veldig fin og bra. Så er spørsmålet om det er bra produkter for huden. Vel, jeg har testet ut alle produktene og her er min ærlige mening:

Glöd Bodyscrub: Jeg brukte skrubben når jeg dusjet og den føltes veldig bra å påføre. Når jeg tok den ut av tuben så var den hard. Noe som er veldig bra når man skal bruke det over et større område. Den til fjeset er jo perfekt sånn rennende, men denne var jeg virkelig glad for at var fast. Når jeg begynte å smøre den på huden så var det som smør. Den bare smeltet og var veldig lett å bruke. Absolutt et flott produkt som jeg kommer til å bruke fremover. Også trenger man ikke så mye av den heller så den varer jo en stund, akkurat som den til fjeset. Selvfølgelig etterlater den også huden myk og fresh. Jeg har aldri følt meg så ren. Absolutt verdt å prøve!

Glöd Bodycream: Som jeg elsker denne kremen. Huden min er silkemyk og den føles så bra. Den trekker godt inn i huden og etterlater huden myk. Beste av alt er at den ikke blir klissete eller rar på huden. Også utrolig lett å påføre, man trenger ikke masse og det er mye for pengene. Jeg elsker dette produktet og kommer til å bruke denne etter hver gang jeg har dusjet fordi den er så god. Den er også mild på lukt. Et utrolig bra produkt, syns jeg hvertfall.

Camilla Pihl Aftersun: Denne hjalp meg så utrolig mye da jeg var skikkelig solbrent. Jeg bare smurte over der jeg var solbrent, lot det trekke inn og gikk å la meg. Dagen etter var verken fjeset eller armen min rød lengre. Rødfargen i ansiktet var faktisk byttet ut med en nydelig, lys brunfarge. Så den hjelper ikke bare på solbrent hud, men bevarer brunfargen. Dette produktet var jeg veldig fornøyd med fordi jeg alltid pleier å miste brunfargen og alt bare flasser av, men ikke denne gangen. Den hjalp virkelig på huden min og derfor vil jeg gjerne få anbefale denne til deg som sliter med å bli solbrent på sommeren. Smør deg inn med denne om kvelden og du vil se veldig stor forskjell allerede dagen etter. Jeg elsker dette produktet!

Over her kan dere se før og etter bilde av fjeset mitt. Det gjorde veldig vondt i fjeset mitt, men dagen etter var jeg helt fin igjen. Og det skal jeg love deg at ikke hadde skjedd uten den aftersun kremen fra Camilla Pihl. Så ja, som jeg nevnte så anbefaler jeg virkelig den om du er som meg og blir solbrent selv med masse solkrem.

Alle disse produktene var virkelig verdt pengene. Jeg har fått noen nye favoritter. Helt klart fan av Glöd sine produkter, men Camilla Pihl har også noen veldig bare produkter. Det er andre merker jeg har så utrolig lyst til å prøve ut, men lommeboka mi sier noe annet. Produktene har kommet i handlekurven og så har jeg måttet fjerne de fordi det har blitt for dyrt. Sånn er det å leve med lite penger, men heldigvis finnes det slike produkter som Glöd til en billig penge og god kvalitet.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg