Gladnyhet

Når jeg våknet i dag (som ikke er så veldig lenge siden) gikk jeg ned på badet og veide meg. Jeg pleier å gjøre det hver lørdag for å holde et øye med vekta mi. I 9 år har jeg gått opp i vekt og ikke hatt det noe særlig bra med meg selv. Jeg har prøvd å trene og har gått litt ned, men også fort opp igjen. Jeg trodde jeg kom til å være tjukk resten av livet mitt.

Som dere vet så har jeg vært i et ganske usunt forhold som endret meg til det negative. Det er nå 2 måneder siden det ble slutt og jeg har aldri vært så fornøyd med både kroppen min og hvordan jeg føler meg på innsiden. Dette er en helt ny meg som bare blir bedre og bedre.

Det kom en helt fantastisk mann inn i livet mitt for 1 måned siden. Han har hjulpet meg så utrolig masse. Endelig kan jeg tenke at jeg er bra nok som jeg er. Jeg har en som fortjener meg på mitt beste og takler meg på mitt verste. Jeg er så utrolig heldig som har funnet den mannen som jeg trenger i mitt liv. Dette er en mann som jeg skal ta godt vare på.

Men som jeg nevnte over her så veide jeg meg i stad. Målet mitt har lenge vært å komme under 90kg og i dag viste vekta 89.5kg. Jeg er utrolig stolt av meg selv akkurat nå. Dette skal feires med en gåtur i sola. Målet for 2019 er for lengst satt og jeg tror faktisk jeg kan klare det. Målet mitt er 80kg før året er omme og jeg er på god vei. Når jeg har kommet ned til 80kg så er jeg fornøyd. Da skal jeg heller prøve å holde meg i form, bli sterkere i kroppen og leve helt normalt.

Jeg spiser og drikker akkurat det jeg vil, men jeg har mye mer energi nå enn noen gang og kan gjøre mer i hverdagen. Jeg føler meg ikke sliten på dagtid lengre. Nå kommer hverdagen min til å bli så mye lettere.

Jeg må jo si jeg var litt engstlig for å gå ned så mye i vekt. Det første som ble mindre var rompa og puppene, men nå som jeg ser en enorm endring på resten av kroppen så er jeg egentlig bare fornøyd med mitt utseende.

For dere som kanskje måtte lure så er jeg ikke besatt av å gå ned i vekt eller få flat mage. Dette har jeg kun gjort for min egen helse og fremtid. Er det noe jeg ikke bryr meg om så er det hva andre mener om min kropp eller hvordan den perfekte kroppen skal se ut. Så lenge jeg er fornøyd så ser jeg ikke vitsen med å henge seg opp i andres meninger. Vi lever bare én gang og burde derfor ta valgene i livet for vår egen del og ikke for å gjøre andre fornøyde.

2 kommentarer
    1. Gratulerer. Er supert, iallefall for helsa, utover det er det hva en trives med. Ha ei fin påske og ta vare på deg selv 🐥🐥

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg