Gjort noe fornuftig i dag

I dag har jeg hjulpet til ute med å skure stolene som skal stå ute på verandaen. Mamma og søstern hadde nesten ryddet ferdig ved inngangsdøra når jeg kom ut. Jeg hjalp til litt der før dem satt i gang med å spyle hele verandaen der. Det ble veldig fint når dem var ferdig. Stolene jeg vasket og skuret ble også veldig fine til slutt. Det var mye jobb, men for et flott resultat. Det var virkelig verdt det. Så nå har vi kommet godt i gang med det ute, men det gjenstår allikevel litt før vi er i mål. Her er hvertfall bilder fra det jeg har gjort i dag.

Som dere ser over så var det på tide å gjøre noe med disse stolene. Så dette ble jo da mitt prosjekt for dagen.

Og slik ble dem da etter mye skrubbing. Det tok tid, men jaggu ble det bra til slutt.

Så nå blir det å slappe av en liten stund. Om jeg tar bordet i dag eller i morgen vet jeg ikke enda, men det må jo gjøres det også og jeg har sagt at jeg kan gjøre det. Så her er det nok å gjøre, men jeg syns det er gøy å holde på ute uansett hva det måtte være. Fint til 17. Mai blir det hvertfall nå som vi har gjort en skikkelig innsats. Selvom jeg følte meg litt som en komunearbeider på slutten da dem stod og så på og jeg skrubba for harde livet. Det er teamwork det! Syns vi har vært flinke i dag jeg!!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg