Gjenferd og historier

Nå har jeg hatt en ganske avslappende dag. Jeg har allikevel kommet med en del innhold på bloggen og jeg har fått jobbet litt utenom også. Så generelt har det vært en rolig dag, men med jobb så klart. Jobb har jeg jo hver dag, men jeg prøver å finne en balanse som fungerer og som jeg ikke går på veggen av. For det skal ikke så veldig mye til før jeg går på veggen. Andre kan jobbe beinhardt mesteparten av uken, mens jeg må passe ekstra på nettopp fordi fibromyalgien ikke tillater meg å jobbe like mye. Derfor har jeg måttet roe ned inne mellom. Jeg prøver allikevel ikke la det gå utover bloggen. Så det er hele tiden jobbing med denne balansen i hverdagen. “hva kan jeg gjøre” eller “hvor mye kan jeg gjøre i dag”.

Så i dag har jeg som sagt slappet av. Det innebar å se på en ny serie fordi jeg er ferdig med Sabrina (som ligger på Netflix). Nå har jeg begynt på en serie som heter Hjemsøkt. Serien handler om hendelser som folk har opplevd og som de forteller. En ny historie hver eneste episode og det er så utrolig spennende. Jeg elsker å sitte og se på slike ting. Faktisk er dette en serie jeg har hatt lyst til å se på, men ikke vist helt om det har vært noe for meg. Nå elsker jeg den og anbefaler den gjerne videre om du liker spøkelseshistorier. Den har noen veldig brutale scener så den er kanskje ikke for alle. Jeg har ikke sett så mange episoder ennå, men de jeg har sett har fått meg både trist, sint og gitt meg vondt i magen. For det er som sagt noe ganske drøye scener.

Utenom denne nye serien jeg ser på så har samboeren min og jeg spist big one til middag. Det ble en enkel middag til en veldig enkel og rolig dag. Av og til er det greit å bare skeie ut. Jeg føler at det kanskje har blitt litt mye i det siste, men forhåpentligvis kommer vi tilbake til litt bedre matrutiner etter 17. mai. Nå er det jo lørdag og det er lov å spise litt usunt. Jeg syns hvertfall det og jeg er oppvokst med at lørdag er en kosedag. Så for meg er det hvertfall helt greit å ta den pizzaen. Ikke bare pizza, men iskrem har jeg også spist. Dette ble jo da denne helgens godteri. Jeg har faktisk ikke kjøpt inn noe annet godteri til denne helgen, men jeg tar det igjen med kake på mandag. Min absolutt favoritt iskrem for tiden er Ben&Jerry’s Chocolate Fudge Brownie. Dette er den eneste B&J iskremen jeg virkelig liker, men jeg er faktisk ikke så fan av iskrem generelt egentlig. Om sommeren er det godt med saftis, men jeg er ikke sånn at jeg må ha is. Vel, det vil si med mindre B&J er på tilbud som den var på MENY nå. Så det har blitt dagens kos til serien på Netflix.

Nå tenkte jeg å ta en dusj, bruker Glöd sin facescrub, kanskje en ansiktsmaske og bare nyte resten av kvelden foran tven. Ja, jeg kommer til å se noen episoder til med Hjemsøkt fordi det er så bra og skikkelig creepy. I love it so much! Jeg får rett og slett ikke nok av spøkelseshistorier, skrekkfilmer osv. Faktisk følger jeg både TikTokere som snakker om ekte hendelser, hører på Youtubere osv. som forteller om ting som er besatt (som Annabelle dukken). Sånt syns jeg er så spennende og det gir meg skikkelig kalde grøss nedover ryggen. Det er da man virkelig føler at man er i live, når man sitter og følger med på slikt og plutselig får den følelsen. Hvis du elsker sånt like mye som meg så vet du følelsen. Så det er altså slikt jeg følger med på og syns er spennende.

Selv har jeg opplevd noen veldig rare og skremmende ting, så jeg tror jo på gjenferd og slikt. Jeg kan føle det på meg at vi ikke er alene, hvis dere skjønner hva jeg mener. Så jeg syns bøkene til klarsynte er veldig spennende å lese. Det er så mye jeg aldri har hørt om, som er veldig interessant. Dere skjønner tegningen, men nå har jeg bablet så mye at jeg ser at dette innlegget begynner å bli så langt at jeg må stoppe her.

Syns du alt dette med gjenferd, spøkelseshistorier og klarsynte er spennende så fortell meg gjerne i kommentarfeltet. Jeg vet det er veldig splittet. Enten tror man på det eller så syns man det er tåpelig, men hver så snill å respekter at andre tror på ting du ikke tror på og ikke sleng dritt om du ikke tror på det. Helt ok om du ikke tror, men la andre få beholde troen.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Har lest noen bøker av og om Anna Elisabeth Westerlund, Georg Hygen, Margit Sandemo, Snåsamannen og Marcello Haugen. Personer med spesielle evner så et er mangt man ikke skjønner. Er sikkert mange som har opplevd mye rart som ikke forteller det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg