Giveaway og rabattkode

Reklame | Poster store

http://Www.posterstore.no

Jeg har vært så heldig å få samarbeide med Poster Store som er en nettbutikk som selger nydelige bilder og rammer. Også fikk jeg noen bilder og rammer selv og tenkte at dette kan jeg jo ikke ha for meg selv. Dere er jo hele grunnen til at jeg får muligheten til å samarbeide med noen i det hele tatt. Så derfor vil jeg ha en liten giveaway her på bloggen for å gi litt tilbake til dere flotte lesere. Jeg kommer til å trekke 2 heldige vinnere som vil få enten det flotte A4 bilde med ramme eller 3 små bilder uten ramme, men jeg kommer også til å kjøpe noe ekstra og legge ved til de 2 heldige. Så la oss ta en titt på de tingene jeg skal gi bort.

Ja, her har dere altså gavene. I tillegg vil det som sagt bli noe småtteri som jeg også legger ved, som er lite påskeegg. Jeg har kjøpt inn noe nå som dere kan se på bildet under. Hver vinner får alt som er på dette bildet (altså jeg har kjøpt dobbelt).

Om du ønsker å vinne må du gå inn HER og følge bloggen min på facebook. I tillegg må du svare på spørsmålet som ligger øverst på siden. Slik kan jeg lett komme i kontakt med vinnerene når de er trukket.

I tillegg har jeg en rabattkode til alle dere som ønsker å handle disse nydelige bildene. Med min rabattkode cathrineruth35 får du 35% rabatt på alle bilder utenom selection. Det er så mange vakre bilder å velge mellom. Jeg kommer til å vise dere hvilke bilder jeg har valgt til meg selv så fort jeg får hengt dem opp på veggen.

De hadde så mye fint å velge mellom så det var veldig vanskelig å bestemme seg for kun noen få, men til slutt fant jeg 5 bilder som skal opp på veggene. Jeg har allerede fått de i rammer, så de kommer vel opp i morgen om formen er bra.

Men ikke glem giveaway HER og rabattkoden cathrineruth35 for 35% rabatt på bilder hos Poster Store. (Gjelder ikke rammer eller selection, men det er mange flotte bilder du får rabatt på). Dette tjener ikke jeg noe på (utenom bildene jeg har vært så heldig å få), men det er koselig å kunne gi noe til dere flotte lesere som tar dere tid til å komme innom bloggen min.

Vinnerene vil bli trukket på mandag og sendes så fort jeg har fått kontakt med vinnerene. Jeg kommer til å annonsere vinnerene på gruppen, men også på bloggen. Masse lykke til og håper denne lille gaven falt i smak hos dere. En liten takk til alle dere fantastiske mennesker som ønsker å følge bloggen min og støtter meg. Jeg er utrolig glad for at jeg har så nydelige og gode følgere. Dere er best!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg