Giveaway og rabattkode

Reklame | Posterstore.no

Jeg er så heldig å ha denne jobben og kan gjøre slike samarbeid kun fordi dere velger å bruke tiden deres inne på bloggen min. Og det er noe jeg setter veldig stor pris på. Derfor velger jeg å gi noe tilbake av det jeg får. Fordi jeg er så heldig å kunne samarbeide med andre selskaper, som Poster Store så ønsker jeg å gi dere noe av det. Så i dette innlegget viser jeg dere ikke bare hva jeg var så heldig å få, men også hva dere kan få. I tillegg har jeg vært så heldig og kunne gi dere en rabattkode for å kjøpe deres egne bilder om det skulle friste. De har så mange vakre bilder å velge mellom, så jeg er sikker på at dere finner noe dere liker.

Rabattkoden er 35cathrineruth 

Denne rabattkoden gir dere hele 35% rabatt på de fleste bildene dem selger. Unntaket er Selection og rammer. Det er et veldig bredt utvalg med mange bilder i forskjellige kategorier. Ønsker du for eksempel naturbilder så finner du dem HER. De har også mye annet, men naturbildene er definitivt mine favoritter. Og det beste ved denne nettsiden (syns jeg) er at du kan velge en ramme når du legger bildet i handlekurven. Du kan se hvordan rammene vil se ut til bildet. En ganske genial løsning de har der, syns nå jeg. Hvis ikke finner du rammene ved å klikke deg inn HER.

Og selvfølgelig kunne jeg ikke la være å velge noe til meg selv. Så jeg valgte disse bildene.

Som dere vet så har jeg jo allerede noen av bildene fra nettsiden oppe på veggene i stua fra sist gang jeg var så heldig å samarbeide med dem. Og som forrige gang så får ikke jeg noe for at dere handler der, men dere får 35% rabatt. Nå har jeg jo fått noen veldig vakre bilder da. Faktisk ganske mange hvis man tenker på de fra forrige gang. Så for meg er det nok. Det betaler ikke regningene mine, men det er noe å gi tilbake til dere som velger å bruke tiden deres her på min blogg og det syns jeg er bra nok. For dere fortjener også å bli sett og verdsatt.

Rabattkoden er som sagt 35cathrineruth og gir 35% rabatt på nesten alle plakatene dems. Den varer i en uke. Så den går ut til mandag. Ikke gå glipp av en mulighet til å få de nydelige bildene til -35% rabatt.

Og så til min giveaway.

Disse nydelige bildene kan bli dine om du følger bloggen min på facebook og svare på spørsmålet som er øverst på siden, akkurat som sist. Det var en ryddig og enkel måte å gjøre det på. Så derfor gjør jeg det sånn nå også. Alt om konkurransen vil stå der. Bloggen sin facebookgruppe finner du ved å klikke HER.

Jeg hadde lyst til å velge bakebilder denne gangen fordi det har vært mye fokus på baking her på bloggen. Det passer jo perfekt å dele ut noen nydelige bilder med dette temaet da, syns dere ikke? Disse bildene syntes jeg var utrolig flotte og jeg håper også dere syns det. De er perfekte til å henge på kjøkkenet eller hvor du nå enn har lyst til å henge dem. Eller kanskje du kjenner noen du har lyst til å gi dem videre til. Vel, uansett så håper jeg nettopp du blir med i konkurransen. Så er det bare å krysse fingrene og håpe at du blir den heldige vinneren av disse nydelige bildene.

Ikke glem at du kan bruke rabattkoden 35cathrineruth og få 35% rabatt på bildene til Poster Store. Du finner nettsiden dems ved å klikke HER

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg