Gikk ikke helt etter planen

Gårsdagen ble ikke helt slik jeg hadde trodd. Jeg pakket veska og skulle ned på intervjuet for praksisplassen. Jeg hadde fått beskjed om at sjefen i butikken var på jobb etter kl.15.00, men da jeg kom ned dit kl.17.30 så hadde hun allerede dratt. Planene var klare. Først skulle jeg på intervju og etter det var det å ta bussen til Lillestrøm. Der skulle typen fikse mobilen sin som hadde fikk knust skjermen på for noen dager siden. Så skulle jeg sette meg på toget hjem til mamma og være der frem til onsdag. Siden jeg ikke fikk det intervjuet i går så måtte jeg jo bli her. Jeg gav hun bak kassa nummeret mitt sånn at sjefen kunne ringe meg opp når hun var tilbake på jobb. Så da fikk jeg noen flere dager sammen med kjæresten allikevel. Vi gikk inn på matbutikken og handlet inn middag, tok bussen opp og lagde taco. Etter maten så vi på Pikachu filmen og slappet av i sofaen før vi la oss.

I dag er jeg litt usikker på hva som skjer, men jeg skal hvertfall holde et øye med mobilen min i tilfelle jeg får en telefon fra sjefen der nede. Eller så er det jo alltids noe å finne på i mellomtiden. Jeg er i allefall utrolig glad for at jeg får flere dager her sammen med han. Det finnes ikke et bedre sted å være akkurat nå. Her klarer jeg å slappe av og jeg får energi og motivasjon til å gjøre ting. mens han er på jobb så driver jeg å vasker opp, rydder og støvsuger. Det er gøy å holde på her hjemme når han faktisk ser at det er gjort noe og ikke bare tar dette som en selvfølge. Det er vel det jeg liker best ved han, at han legger merke til de små tingene jeg gjør og er takknemlig. Han er nøyaktig den personen jeg trenger i livet mitt nå og det er ganske utrolig at jeg har klart å funnet en som passer perfekt for meg.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg