Gikk amok på hagesenteret

Når jeg sier at jeg gikk amok så mener jeg at jeg kjøpte mye mer enn det jeg egentlig hadde planlagt. Men det er jo så utrolig mye fint og jeg hadde litt ekstra penger å bruke akkurat nå. Så da ble det en del blomster med meg hjem.

Å gå inn på hagesenteret er som å komme til himmelen. Alt er så vakkert og hodet mitt begynner jo selvfølgelig å tenke ut hva jeg kan bruke og hvor de kan stå. For helt ærlig så frister ALT inne der. Så jeg måtte bare prøve å styre meg. Det gikk helt til jeg så georginer. Selvfølgelig måtte jeg ha med georginer hjem. Og plutselig ble det litt dyrere enn jeg tenkte. Men hva gjør vel det når man kan pynte opp hagen med flotte blomster? Så la oss ta en titt på blomstene jeg tok med og hvor dem står.

Jeg fikk hengt opp denne hylla i stua i går og måtte jo ha planter i den. Det var planen selv før jeg hadde selve hylla. For jeg skulle egentlig kjøpe en sånn hylle på europris og viste nøyaktig hva jeg skulle bruke den til, men så fant jeg en gratis på finn. Det tok litt tid før vi fikk hengt den opp, men når den var oppe så måtte jeg jo skaffe planter til å ha på sidene. Og det ble virkelig så perfekt. Jeg er veldig fornøyd med resultatet. Bare tenk når disse plantene vokser seg til. Dette var også de plantene jeg først dro for å kjøpe. La oss se hva mer som kom med på denne turen.

Denne syns jeg var så søt og jeg hadde den perfekte potta til blomstermixen også. Så da ble den med meg hjem. Jeg elsker virkelig kombinasjonen. Både blomstene og fargene. Det var så vakkert. Så denne står ved boden. Jeg måtte jo pynte opp med en potte utenfor der også.

Disse har ikke fått noe annen potte enn dem som allerede var på, men jeg tenker at det gjør ikke noe. Jeg kan jo fikse potter etterhvert, men akkurat nå sprengte jeg budsjettet mitt mer enn nok. Og dem klarer seg fint en liten stund i de pottene dem står i. Og disse satt jeg på hver side av inngangsdøra. Der er det egentlig veldig stor plass, så da kan dem strekke seg ganske mye uten å være i veien. Også ble det helt nydelig med dem der.

Det var alt for denne gangen. Jeg kommer tilbake med et innlegg med alle blomstene mine litt senere i sommer, men akkurat nå ville jeg vise dere kun de jeg har kjøpt nå. Så hvis du ikke vil gå glipp av masse flotte bilder av nydelige blomster kan du følge bloggen på Facebook HER. Vil du følge med ennå mer på min hage og plantene så kan du følge meg på Instagram HER. Da får du masse oppdateringer på alt på storyen. Sjekk også høydepunkt for tidligere storyer du har gått glipp av.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg