Gikk 1 mil

Jeg overdriver ikke når jeg sier at jeg i dag har gått 10 km. At kroppen min faktisk klarte å gå så langt er jo helt vilt, men det syns jo også på dagens blogging. Jeg har jo vært borte fra bloggen i mange timer nå, men jeg kjente at dette var noe jeg virkelig trengte og da er det så fint at kroppen min faktisk klarer å bærer meg hele denne veien. Takket være all treningen og turene så har jeg fått en sterkere kropp. Det fikk jeg virkelig kjent på i dag. Selvfølgelig er kroppen støl og føttene verker, men hvilken kropp kjenner ikke at man har gått i flere timer og gått så langt? Alt i alt er jeg så utrolig fornøyd og veldig stolt av egen innsats. Og i dag ble det en ny sti igjen, så jeg har jo filmet enda en video til youtube. Det begynner å bli noen videoer nå, men det er egentlig bra fordi nå skal vi jo på ferie og da blir det jo ikke skogsturer som står på timeplanen. Da kommer jo disse videoene fra ferien en annen dag også har jeg allikevel skogsturene på fredagene. Så la oss se hva slags bilder jeg fikk knipset i dag.

Som overskriften også forteller så ble det jo noen sauebilder. Jeg knipset veldig mange, men jeg ville vise dere andre bilder også. De er jo så søte og jeg blir jo ekstra glad av de bjellene de har rundt halsen. Når jeg hører dem så blir jeg jo så gira og ser meg rundt helt til jeg finner sauene. I dag stoppet jeg vel 5-6 ganger for å knipse bilder og hilse på sauene. Det var kjempe koselig. Så nå kan jeg slenge meg ned på sofaen og bare slappe av, tenke tilbake på de nydelige dyrene og smile. Jeg er kanskje utslitt, men jeg er så lykkelig.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg