Gaver under juletreet

Dette blir en veldig rar jul. Her skal vi faktisk sitte hjemme, bare meg og samboeren. Julaften der vi pleier å samles alle sammen blir i år helt annerledes, men det å holde avstand er faktisk utrolig viktig. Dessuten ville jeg aldri risikert å ta toget eller bussen i denne tiden. Så da får vi feire hjemme for oss selv, men det betyr jo ikke at vi ikke kan ha en fin jul. Pakkene ligger under juletreet og ribba, julepølsene og medisterkakene er i frysern. Ja, jeg har alt i orden til jul for det skal bli jul i denne stua også selvom det bare er oss to.

Jeg er som regel ikke den som har noen favoritter under juletreet, men i år fikk jeg øye på en pakke fra tantebarnet mitt. Det må være den jeg gleder meg aller mest til å åpne, men samtidig gleder jeg meg til alle gavene. Jeg er spent på hva alle har funnet på. I tillegg har vi fått både kort og gave fra de vi leier av etter at jeg gav dem et hjemmelagd kort. Hadde jeg vist dette tidligere så hadde jeg kjøpt med en blomst til dem, men den hadde blitt lagt utenfor døra våres uten et ord. Så når samboeren min gikk ut for å hjelpe meg å bære inn så lå jo den der og ventet. Det var en veldig hyggelig og fin overraskelse. For noen snille mennesker vi leier av.

Så nå venter jeg egentlig bare på at julaften ringes inn med god mat, julefilm og gaver. Nå er det ikke mange dager igjen heller. Det er noen problemer med psyken min, men det skal jammen ikke ødelegge julaften. Den skal blir fin og vi skal kose oss masse, men først får vi ta disse andre dagene og gjøre de som gode som over hodet mulig.

Hva skal du på julaften?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg