Gåtur i sentrum

Det har vært en skikkelig fin dag hittil. Jeg og samboeren min fikk i oss litt middag før vi gikk ned til butikken. Der handlet vi litt småting og hentet pakken på posten. Før vi gikk for å ta bussen hjem igjen så gikk vi litt rundt. Jeg har egentlig ikke gått så mye rundt i sentrum her vi bor så det var jo gøy å se litt mer enn bare butikkene og bussplassen. Selvfølgelig ble det noen bilder mens vi gikk litt rundt der. Bildene jeg tok var fine de, men bildet samboeren min tok av meg ble jeg veldig fornøyd med. Han klarte å fange det nøyaktig slik jeg ønsket. Eneste som er litt kjipt er jo etterveksten min, men jeg kan jo ikke bleke og farge det hele tiden heller. Det har jeg faktisk ikke råd til nå.

Steinene på bildene i midten stod oppå postkassen ved butikken. Jeg syns de var så søte og det er jo veldig fint å se disse ordene. Det viser jo håp om en bedre fremtid for oss alle. Jeg liker at dette er rundt på gatene, i vinduer og slik som disse steinene er plassert.

Denne turen var veldig fin. Jeg syns Det var så koselig å gå litt rundt å utforske mer her. Vi bør jo her og jeg burde jo egentlig vite litt mer om hva som ligger nede i sentrum. Også er det nye steder med andre ting å ta bilde av som for eksempel blomstene på siste bilde over her. De var utenfor et av de offentlige byggene der. Det var så nydelig blomsterbed, men det fineste var de hvite blomstene. Det kan jo hende det kommer flere blomster der. Hva vet vel jeg. Jeg har aldri vært borti der før.

Jeg håper det blir flere slike turer om ikke så alt for lenge, men vi drar ikke ut med mindre det er noe vi må ordne. Forhåpentligvis kommer snart min pakke og da kan vi dra ned igjen. Frem til da får vi bruke nabolaget til å gå tur i. Det er jo veldig fint rundt her å. Og det viktigste er jo at vi får bevegd oss litt. I dag fikk vi absolutt dagens gåtur. Jeg kjenner det både på kroppen og humøret.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg