Gårsdagens pakke

I går fikk jeg en pakke på døra. Denne gangen var det fra Havaristen. Jeg digger dette stedet fordi det har så mye bra til en billig penge. I dette innlegget skal jeg vise dere alt jeg kjøpte (utenom en gave som jeg kjøpte til samboeren min) også kommer det en liste under til slutt med hva jeg kjøpte.

Når det kommer til Havaristen så kommer det nye ting hele tiden. Det er veldig lenge siden jeg sist sjekket nettsiden dems, men så fikk jeg lyst til å se litt og da fant jeg mye bra jeg hadde lyst til å kjøpe. La oss ta en titt på alt jeg kjøpte i denne bestillingen fra Havaristen.

Det var så mye bra ute nå så jeg kjøpte ikke alt jeg hadde lyst på engang. Det hadde blitt ganske dyrt om jeg skulle kjøpe alt jeg har lyst på. Over her kan dere se bilder av noen av tingene jeg kjøpte, men det er kanskje ikke så lett å se alt. Derfor lager jeg en liste sånn at dere får med dere alt som var i dagens pakke.

Jeg kjøpte:

  • Mini marshmellows
  • Toffifee
  • Freia cookies
  • Duftspray
  • Wc blokk
  • Repsils
  • Engangskluter
  • Servietter til speil
  • Adidas shower gel
  • Papirsugerør
  • Honning
  • Kyllingsaus
  • Nivea gavesett
  • Japp peanøtt karamell
  • Gave til samboeren

Det ble jo faktisk en god del for pengene. Derfor liker jeg sider som dette. Jeg kunne f.eks aldri kjøpt honning om det var til fullpris. Det er jo helt ville priser i butikkene. I tillegg er det mye spennende man ikke tenker over at kan være nyttig å kjøpe inn, ikke før man ser det på en slik side. Ta engangsklutene f.eks. De er utrolig kjekke, men det er absolutt ikke noe jeg tenker på å kjøpe i en vanlig butikk.

På slike sider så er det mye forskjellig og derfor syns jeg det er veldig gøy å få en slik pakke på døra. Jeg er nok litt i overkant glad i pakker. Det gjør meg glad å åpne pakker eller pakke ut av bæreposer. Jeg vet ikke hvorfor, men det gjør meg faktisk veldig glad når jeg pakker ut, ser hva jeg har handlet og legger det på plass. Det er noe jeg syns er gøy. Så i går kveld hadde jeg det veldig gøy med denne pakken.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg