Gamer Horror

Jeg tenkte det kunne være gøy å prøve ut et spill som jeg har sett Jake Munro og Toxic Tears har spilt på sin gaming kanal på youtube. For når jeg så på dem spille det så virket det ikke så ille. Det er mye verre å spille det selv. Jeg kommer til å fortsette å spille det, men jeg trenger virkelig en pause nå etter å ha spilt det. Har du hørt om Slender- The Arrival og vet hva slags spill det er snakk om så skjønner du kanskje hvorfor jeg trenger en pause. Om du ikke vet hva det er så kan jeg fortelle litt om spillet.

Slender man (som mange kanskje vet hvem/hva er fra filmen) dukker opp nå og da i spillet og det er kjempe creepy. som om ikke det er nok så er det helt mørkt og man må finne lommelykt for å kunne se noe som helst i spillet. Det er da det hele starter og det er konstant skrekkfølelse når man går rundt og leter etter ting. Siden man aldri vet hvor Slender man dukker opp så er man alltid på vakt og jeg kan love deg at du skvetter når han er i nærheten.

Jeg er ikke noe særlig god på spill og når det kommer til å styre denne personen rundt så er jeg helt håpløs. Utrolig nok har ikke Slender man tatt meg ennå, men det har vært nære på. Så jeg trenger en lang pause fra det spillet nå. Dessuten er kontrolleren tom for strøm og jeg husker ikke hvor jeg har lagt laderen.

Utenom det så var spillet utrolig spennende. Av og til må man skremme vannet av seg selv for å ha det gøy. Så jeg har absolutt lyst på flere horror spill. Jeg har til og med et spill som jeg ønsker meg i samme sjanger. Hvor ofte jeg kommer til å sette meg ned og spille i månedene fremover vet jeg ikke, men det er hvertfall veldig greit å ha noen spill når vinteren er her. Sånn som nå er det veldig deilig å bare sette seg ned med PS4, men til våren og sommeren blir det nok mindre av det siden jeg har både plantene og turene. Så for meg er gaming mest om vinteren.

Nå har jeg hvertfall prøvd ut Slender- The Arrival og likte det. Så da har jeg et spill jeg kan spille fremover. Også får andre spill bli kjøpt inn når jeg får råd til det. I tillegg til dette spillet har jeg også andre spill å velge mellom. Så det blir jo ikke bare horror spill. Det ligger GTA, Worms og andre morsomme spill jeg kan velge mellom, men akkurat nå skal jeg slappe av og få i meg noe mat.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer
    1. Så gøy =) Jeg spiller også innimellom ( gammel kjærring som jeg er ( 50) ) Har samme smak som deg, og har hatt det hele livet. Jeg , som deg, lever livet som JEG vil. Så dette spillet skal jeg prøve, ja =) Btw, cookisene var var super gode 😉 . Stekte ikke alle, så nå har jeg til kaffen utover . Takk. fin blogg fra en ung sterk dame som deg =)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg