Fyller den nye sminkeveska

Jeg fikk en sminkeveske av venninna mi til jul i fjor og jeg tenkte det kunne være gøy å sette seg ned og fylle den. Det var det så absolutt og jeg fikk også kastet noe sminke som jeg ikke trenger. Med andre ord er så å si all sminken min oppi denne veska. Den er ganske stor så det var plass til en god del oppi der for jeg har jo litt sminke (til å aldri gå med sminke). Det beste av alt er at den er veldig lett å holde ryddig. Bare se her:

Palettene er stablet oppå hverandre, med resten av øyenskyggene på toppen. Jeg har foundation, eyeliner, leppestift og alt sånt i små lommer rundt palettene. Jeffree Star liquid lipstick står løst på siden. I den lille lomma har jeg småting som f.eks lim til løsnegler, lip balm og lip scrub. Så denne sminkeveska elsker jeg virkelig. Den har all den plassen jeg trenger sånn at jeg kan ha all sminken på et sted.

Dere som har fulgt med på bloggen en stund vet jo hvordan jeg hadde sminken min før. Jeg hadde det i forskjellige bokser. Det var sortert og fint, men det var jo ikke samlet sånn som nå så det var litt tungvindt. Derfor er jeg veldig glad for at jeg fikk plass til alt jeg trenger av sminke, oppi her. Så nå kan jeg bare hente denne vaska når jeg skal sminke meg. Det er lett å ta ut av den og lett å legge det på plass igjen. Så en stor takk til venninna mi som alltid er så flink til å kjøpe gaver.

Følg bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg