Fullbooket frem til tirsdag

Det har vært vanskelig, men nå er jeg hvertfall i gang med ryddingen. Jeg har fått ryddet mesteparten på gulvet i stua. Stuebordet er nesten ryddig og gangen er også mye ryddigere enn den var. Det var så mange pappesker fra alle disse juledekorasjonene jeg har kjøpt. Endelig fikk jeg kappet dem opp sånn at de ikke tar så stor plass. De var overalt og jeg holdt på å bli sprø. Endelig kan jeg slippe å se alle pappeskene. Det eneste som er kjipt er at vi deler en liten pappsøppel med de som eier huset. Den blir tømt 1 gang i måneden. Så vi er bare nødt til å ta litt og litt. Heldigvis er det ikke så ille nå fordi vi brente mye papp for en stund siden. Så da går det faktisk an å få orden på dette pappkaoset. Nå tar det hvertfall ikke opp hele gangen og akkurat nå er det viktigst.

Så da har jeg fått gjort litt i dag også. Ikke dårlig bare det. Jeg syns allikevel det er litt kjipt å ikke få gjort ting litt tidligere på dagen, men akkurat nå blir det sånn.

Nå har jeg faktisk litt mer energi enn jeg har hatt så jeg har derfor prøvd å få gjort mest mulig sånn at jeg kan bruke lørdagen til å ta det litt rolig. Det eneste jeg føler at jeg må gjøre i morgen er å støvsuge, men det er jo fort gjort. I dag derimot vil jeg prøve å få tatt all oppvasken. Siden jeg allikevel er våken til langt på natt så kan jeg jo ta det litt utover kvelden/natten. Også blir det vel en million pauser inni mellom.

Og sånn går dagene fremover. Alt må være greit her før søndag og sånn som det går nå så ser det lovende ut. Med hjelp fra samboeren min så har det faktisk gått unna i dag. Det eneste som mangler nå er å få pakket de siste kortene og få puttet i postkasser sånn at jeg vet hvor mange jeg har igjen som jeg kan ta med meg på mandag. Så her er det faktisk planlagt helt frem til tirsdag som da er ny telefonsamtale med psykolog. Med så mye planer fremover så slipper jeg hvertfall å tenke på at jeg har den samtalen og det er en veldig god ting. For dagen før pleier alltid å være slitsom. Nå er jo den fullbooket. Det er jo da jeg og venninna mi skal dra helt til Modum og tilbake for maaange ærender. Fy det blir en travel dag!

Følg gjerne bloggen på facebook HER for mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg