Fuglebilder

I går ble det veldig lite på bloggen og grunnen til det var at jeg lå med hjertebank på kvelden, da jeg egentlig skulle skrive om dagen min. Så i dag måtte jeg bare komme meg ut. Jeg tok med meg kameraet og gikk ut i solen. Det var så vakkert ute og i dag, med den nye jakken så ble det heller ikke så kaldt. Det var nok ganske varmt ute selvom snøen har kommet tilbake, men jeg tror allikevel det hjalp å kle på seg også. Så i dag var det så mye sol og varme at fuglene koste seg skikkelig mye. De satt i trær og busker overalt så jeg fikk noen veldig vakre bilder. Og disse bildene må jeg  si at jeg er veldig fornøyd med. Detaljene kom veldig godt frem selvom fuglene satt helt i toppen av trærne og veldig langt bort. Det er noe av det beste ved kameraet. Så la oss ta en titt på fuglene i trærne.

Det som er vakrest er jo når solen treffer, men de satt som regel i skyggen. Så bildene ble jo litt mørke, men heller det enn å redigere bildene. I det minste fikk jeg 2 bilder der dem virkelig fikk sol på seg og da var dem ekstra pene. Allikevel var dem søte uansett lys (eller uten lys). Bare det å ha dem rundt her er jo kjempe koselig. Jeg stod og hørte på fuglekvitter, mens jeg tok disse bildene og det må jeg bare si at det er den nydeligste lyden som finnes. Det å kunne høre på dyrelyder eller naturen er det beste som finnes. Jeg blir så avslappet og glad av det. Så da fikk jeg startet dagen med et smil. I tillegg satt jeg og samboeren oss ned og fikk sett igjennom alle bildene. Det er slike øyeblikk jeg bare elsker. At han er interessert i det jeg driver med og i det hele tatt liker bildene. Sånne øyeblikk gjør meg veldig glad. Så man kan jo si at jeg har gjort denne dagen til en god dag bare ved å gå ut døra.

Følg bloggen på facebook HER for flere bilder av både dyr og natur.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg