Frokost og Netflix

Ikke en bra morgen, men forhåpentligvis vil dagen lysne litt. Akkurat nå er jeg helt slapp i kroppen og litt småvondt i hodet. Så i dag blir det nok en veldig rolig dag, men jeg skal hvertfall prøve å få skrivd 2 innlegg til i løpet av dagen. Jeg håper jo det blir flere, men med denne formen i dag så er det ikke lett å vite hvor mye jeg kommer til å orke. Det er sånne dager som i dag hvor det er ekstra viktig å tenke positivt. Så da er det nettopp det min energi går til for å ikke ende opp med kraftig depresjon.

Nå er det bare en ting å gjøre og det er å prøve og få i meg litt frokost. Forhåpentligvis blir det litt bedre med litt mat i magen. Gårsdagen ble ikke akkurat så mye mat. Jeg spiste kun 1 bolle med weetos og 2 pizzastykker, men i dag skal jeg være flinkere til å spise. Er det én ting jeg ikke har lyst til så er det å slite med hodepine i dag også. En dag er mer enn nok.

Uansett om jeg blir bedre så skal jeg ta det rolig. For hvis jeg har lært noe fra slike dager så er det at jeg kan falle like fort tilbake om jeg ikke er forsiktig. Så nå venter det frokost og Netflix. Etterpå blir det å bare slappe av og så skal jeg komme tilbake og vise dere resten av julekulene. For i går ble jeg ferdig med de 4 siste fra boks nr. 2. Så det kommer hvertfall i dag. Også får vi se hva mer jeg klarer å få til på bloggen.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg