Fra rolig til eventyr

Gårsdagen var veldig rolig, selvom det var en god del som skjedde på bloggen. Jeg brukte faktisk mesteparten av dagen på å slappe av. For det meste satt jeg ute i hagen og kikket på fuglene som kom og spiste. Ja, det kom til og med en hakkespett. Desverre hadde jeg ikke tatt med meg kameraet ut i hagen så det får jeg ikke vist dere, men her er et gammelt bilde fra en annen hakkespett jeg så tidligere i år.

De er så flotte og gårsdagens øyeblikk var så utrolig koselig. Og som om ikke det var nok så kom også vesle pusekatten til huseiern forbi hagen. Hun er ikke så glad i folk fordi hun kan ha hatt et tøft liv før hun kom hit, men jeg syns det var veldig modig av henne å gå rett forbi der jeg satt i hagen. Det gjorde hun ikke før. Faktisk flyktet hun med en gang hun så meg i kjøkkenvinduet, men nå ser hun bare stygt på meg. I det minste har hun skjønt at jeg ikke er fult så farlig og det er jo en start. Skulle virkelig ønske jeg bare kunne gitt henne masse kos, men det tillater hun ikke. Så da får jeg nøye meg med å se den flotte jentepusen på avstand.

Og det var egentlig det meste av dagen min i går. I dag blir det derimot en litt mer aktiv dag. Jeg har nemlig planer om å gå en tur, men ikke på mitt vanlige sted. Denne gangen blir det et helt nytt sted som jeg aldri har gått før. Så dette blir veldig spennende. Jeg lurer på hvor jeg havner. Håper bare ikke den går til badeplassen eller til et boligfelt. Vel  uansett blir det spennende og moro å prøve ut en ny sti.

Nå skal jeg bare smøre med meg noe mat og pakke sekken, så skal samboeren min kjøre meg et lite stykke. Det skal bli godt å få bevegd litt på kroppen og komme seg ut i naturen igjen. Også blogger jeg mer når jeg er hjemme igjen. Da blir det nok mange flotte bilder. Vel, det vil si om det er en fin tursti og jeg faktisk finner noe å ta bilde av. Jeg er veldig spent så da får jeg vel bare komme meg av gårde.

Hva er planene dine for dagen?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg