Fra regn til sol

Da var en ny dag i gang. Jeg har så vidt våknet og som vanlig våkner jeg utslitt, men det er noe som går over i løpet av dagen. Og da er jeg klar for en ny dag, men la oss se litt på gårsdagen først. For jeg fortalte dere jo at mobilen min havnet opp melk, vann og gjærblandingen i går når jeg skulle bake. Nå kan jeg hvertfall si helt sikkert at den overlevde. Jeg har fått ladet den og det gikk bra. Heldigvis for meg er jeg veldig rask når slike ting skjer og fikk mobilen opp ganske fort. Så den er heldigvis like hel, som betyr at jeg slipper og kjøpe en ny mobil. Takk og lov for det fordi vi har allerede planlagt ferie og det hadde vært så trist om vi måtte avlyse den.

Ettersom det med mobilen skjedde og jeg fikk sølt melk over hele meg og gulvet så var det ikke så mye mer energi igjen. Derfor ble det ikke gjort noe annet og jeg sovnet ganske tidlig i går.

Slik var altså gårsdagen, men i dag er det en ny dag. Solen skinner i forhold til i går hvor det kom snø på morgenen, regn på dag og full storm. Det blåste så ille i går at søppelkassa hadde veltet. Så det var veldig godt å se solen skinne inn vinduet igjen i dag.

Planene for dagen i dag er ikke satt ennå, men jeg må si det frister å bake litt i dag også. Og denne gangen får jeg prøve å være litt mer forsiktig med både melk og mobil. Jeg trenger mobilen for å se på oppskriften, men heretter blir jeg veldig forsiktig med hvor jeg har den.

Også er det bildedag for plantene mine. Hver torsdag tar jeg bildene til fredagens planteoppdatering. Det er veldig gøy å vise frem plantene nå som det skjer så mye her. Både hvor mye de vokser, men også med alle blomstene og grønnsakene som kommer fremover. Så det er bare å glede seg til i morgen. Da får dere se hvor langt plantene kommet.

Ja, da hadde man plutselig en plan for dagen da. Nå er spørsmålet bare hva jeg skal bake. Heldigvis har jeg en liste som jeg kan velge fra. Godt blir det vel uansett. Jeg håper hvertfall det. Og i morgen kommer også en ny oppskrift her på bloggen. I tillegg kommer det en youtubevideo. Så det er mye som skjer i morgen.

Så du forrige fredagens video?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg