Fra jobbsko til tursko

Jeg våknet egentlig ganske tidlig I dag, men så sovnet jeg igjen. Fordi når jeg våknet første gangen så hadde jeg så vondt i mellom skulderbladene at jeg ikke klarte å bevege meg uten å få så vondt at jeg ville skrike. Heldigvis hjalp det med litt mer søvn. Nå er smerten i ryggen nesten helt borte. Så da kan denne dagen begynne. Jeg har noe planlagt for dagen, men jeg vet ikke om det går som planlagt i dag. Vi får vel bare vente og se.

Planen var egentlig å gå en lang tur i dag og lage en ny youtubevideo, men etter gårsdagens kveldstur så vet ikke om kroppen min orker det i dag. Kanskje jeg må vente med den turen til neste uke. Også må jeg begynne å bruke noen andre sko når jeg går turer fordi dem jeg bruker nå gir meg så mange gnagsår. De er greie å ha om vinteren når jeg skal gå korte turer, men det er helt håpløst når jeg går flere kilometer. Heldigvis har jeg et par joggesko som er veldig gode å gå i og som har vært jobbsko. Jeg har spart dem til jeg kommer meg tilbake i en vanlig jobb, men la oss bare innrømme det. Denne kroppen klarer ikke en vanlig jobb. 3 timer ute i skogen og jeg ligger i flere dager etterpå. Så da blir jobbskoene til tursko.

Også en av grunnene til at jeg ser på bloggen og youtube som min nye jobb selvom jeg ikke kan betale alle regningene mine med den inntekten. Det er den eneste jobben jeg faktisk klarer å gjøre. Så trives jeg utrolig godt med dette. Alle de flotte kommentarene på oppskriftene mine, naturbildene og generelt den støtten og gleden jeg får fra dere. For meg er dette drømmejobben. Klart jeg kan bli oppgitt på de negative kommentarene, men når jeg får så mye positivt så er det lett å glemme det negative. Dere gjør dette til den beste jobben jeg har hatt. Jeg kan faktisk ikke tro hvor mye bloggen har vokst bare i år. Det er en drøm som blir virkelighet. Tusen takk til alle dere som støtter meg, leser bloggen min og hele tiden er der. Så mange smil og gledestårer dere gir meg. Dere er de beste og jeg setter pris på og ser hver og en av dere.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg