Fra ingenting til alt

I dag tenkte jeg å bruke tiden min på å jobbe med bloggen. Jeg har ikke hatt så mye energi i det siste, men humøret er i det minste mye bedre. Så jeg tenkte det kunne være greit å bruke tiden min på noe litt fornuftig i stedenfor å bare stirre ut i luften. For i går ble det mye av det. Sikkert halve dagen gikk til å bare se ut i luften og ikke gjøre noen verdens ting. Det er ikke sånn jeg ønsker å bruke tiden min. Så jeg tok meg sammen og satt meg ned med pcen for å jobbe litt. Formiddagen min har derfor gått til å jobbe. Utenom det har jeg gått litt rundt og sett på plantene mine for det er så koselig her nå. Bare vent til i morgen så ser dere hva jeg mener.

Som jeg sa så brukte jeg hele dagen i går til å stirre ut i luften. Hvertfall mesteparten av dagen, men så kom kvelden og jeg følte meg litt bedre. Og hva gjør man da? Jo, man bruker energien til å bake noe godt. Oppskrift kommer på lørdag så det er mye å glede seg til. Etter å ha bakt så satt jeg meg ned med en film og kom meg ikke i seng før klokken var nærmere 03:00. Jeg prøver jo heletiden å holde døgnrytmen på plass, men det er ikke alltid like lett. Så i går ble det alt for sent. Forhåpentligvis blir det ikke like sent i dag.

Ja, jeg skal altså jobbe med bloggen i dag. Utenom det så blir det vel litt ryddig inni mellom og kanskje en film. Jeg får se hvor mye tid det tar med bloggen og hva jeg eventuelt har igjen av tid etterpå. Grunnen til at jeg bruker så mye tid på bloggen er jo fordi det hjelper veldig mye på psyken. Bloggen min har hjulpet meg igjennom mange tøffe tider og det er veldig mange ganger eneste grunnen til at jeg står opp om morgenen. Med andre ord er dere den eneste grunnen til at jeg vil stå opp om morgenen. Så tusen takk for all støtten dere gir meg!

Åh, nå vet jeg hva jeg kan gjøre som en liten pause mellom jobbingen. Jeg har jo fortsatt denne boken jeg driver å leser på. Ja, det har tatt et halvt år, men det er jo også med mange måneder pause fra boken. Nå har hvertfall leselysten kommet tilbake så da kan jeg jo bruke litt av tiden min i dag til å lese. Det er jo så koselig og nå er det også veldig spennende. Jeg kommer definitivt til å skrive om denne og anbefale den på bloggen fordi jeg koser meg veldig med å lese den. Så når jeg en gang måtte bli ferdig med den så vil det altså komme et innlegg om boken på bloggen. Frem til da skal jeg kose meg med å lese den mellom jobbingen med bloggen.

Hva gjør du i dag?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg