Fra Gardermoen

Jeg har brukt en del tid på Gardermoen i dag fordi jeg ikke orket å sitte hjemme og vente. Den følelsen av å bare sitte å vente at jeg må dra er den verste følelsen. Så det beste jeg kunne gjøre da var å ta med boka mi til Gardermoen og sette meg på en benk. Selvom det går forbi hele tiden og busser kommer og går her hele tiden så føler jeg meg mye mer avslappet her enn jeg er hjemme. Her har jeg frisk luft og det er faktisk ganske stille her også.

Nå skal jeg ta bussen videre til Jessheim for det er ikke veldig lenge til psykologtimen min begynner nå. Jeg gleder meg til å bli ferdig. Men jeg må si at jeg er litt nygjerrig på hva vi kommer til å prate om i dag. Jeg har ikke utfordret meg selv ved å gå turer alene denne uken, men jeg har hvertfall vært mye ute og i butikker. Det er jo faktisk en viktig del det også. Selvom jeg ikke gjør det alene. Jeg hadde aldri klart å dra i butikken alene nå, men jeg håper at det ikke er alt for lenge før jeg klarer det. Jeg jobber så hardt med meg selv hver dag på alle mulige måter så jeg håper jo jeg snart klarer å gå i butikken alene.

Da var jeg hvertfall på bussen og det føles godt. Boka er pakket ned i ryggsekken fordi jeg klarer ikke lese på bussen når jeg må trykke på knappen for å komme av. Bussen til Gardermoen hadde jeg klart å sittet å lese på, men ikke denne. Og hvertfall ikke på vei til et sted jeg ikke er kjent med. Om jeg bare tar 1 busstopp for mye så kommer jeg til å få panikk. Så da er det best å holde øye med tavla på bussen.

Jeg gleder meg egentlig bare til å bli ferdig med hele denne dagen så jeg kan ta helg. Ja, jeg vet jeg går bare hjemme. Allikevel er det ganske slitsomt dette med psykolog. I tillegg til at jeg hele tiden jobber med meg selv. Jeg kan ikke ta meg fri fra det. Hver dag er en jobb for meg. En jobb med meg selv. Og det er den vanskeligste jobben av alle. Jeg bruker hver eneste dag til å tenke hva jeg kan gjøre for å jobbe med meg selv i løpet av dagen og hvordan jeg kan bli frisk. Også har jeg jo bloggen i tillegg. Det er jo en liten jobb det også selvom det er noe jeg gjør frivillig og uten å få betalt. Nå liker jeg å blogge og det gir meg mye glede, men det krever sitt. Særlig hvis man vil ha en bra blogg og det vil jo jeg. Så egentlig jobber jeg hele tiden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg