Fotoalbum

Det er jo ingen hemmelighet at jeg liker å ta bilder. Og når det kommer til ferier så syns jeg det er ekstra koselig å ha bilder fra turene. Så jeg har limt inn noen bilder fra tidligere turer i et album, men jeg manglet jo den viktigste turen. Turen til Bergen var den aller beste ferien jeg har hatt. Endelig fikk jeg fremkalt bildene og nå har jeg også limt dem inn i dette albumet. Jeg har flere bilder, men de har jeg andre planer for. Dette fotoalbumet er mitt og der er alle turene jeg har vært på sammen med venninna mi, mamma og samboeren min. Ja, til og med sammen med xen, men det er kun bilder av meg og Oliver så de bildene forblir i albumet. Selvom jeg var på tur med feil mann betyr jo ikke det at jeg skal glemme hele turen. Så dette albumet pleier jeg å bla litt i om jeg savner å dra på ferie. Jeg har jo vært en god del steder som har vært veldig koselig. I dette albumet har jeg bilder fra Kristiansand dyrepark, Haglebu, Gol camping, Konserter og mye mer. Og nå har jeg også fått inn bildene fra Bergen. Bare se her:

Så mange spennende opplevelser. Jeg fikk sett så mye på den uken vi var der. Vi var på tivoli, museum, bryggen, Fløibanen og mye mer. En fantastisk tur som jeg håper jeg får tatt igjen. Det er så mye mer jeg ønsker å se i Bergen. Frem til jeg kommer til Bergen igjen så får jeg drømme meg bort i alle de flotte bildene jeg fikk tatt der. Når vi drar tilbake til Bergen så håper jeg vi har dobbelt så mye tid der sånn at vi kan se mye mer av denne flotte byen. Og ikke minst har jeg lyst til å møte alle som bor der borte som vi kjenner. For det fikk vi ikke gjort forrige gang.

Ja, her sitter altså jeg å drømmer bort i fjorårets ferie. Det var jo en helt unik opplevelse som jeg aldri kommer til å glemme. Dette har jo vært drømmen min så lenge jeg kan huske. Så da er det ikke så rart at jeg drømmer om å dra tilbake dit. Noe vi skal så fort corona tar seg en bolle. I mellomtiden får jeg smøre meg med tålmodighet og gjøre andre ting, som å lime inn bilder i albumet.

Bergen er en så utrolig vakker by. Den har så mange flotte hus og noen av husene har de nydeligste bakveiene med masse blomster. Det er utrolig masse å finne på der og en helt uforglemmelig utsikt på toppen av fjellene. Også er det masse hav i tillegg som gjør hele den byen ti ganger mer vakker. Ja, det er rett og slett min drømmeby. Om jeg hadde hatt mulighet så hadde jeg flyttet dit uten å nøle. Bare et lite problem. Om jeg skulle flyttet så langt så måtte jeg hatt nok plass til at folk kunne overnatte. Så ja, det er min største drøm, men om den noen gang kommer til å gå i oppfyllelse er en annen sak. For øyeblikket ser det dårlig ut, men man vet jo aldri!

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg