Første dag på kurs

Da har man kommet til første dagen man skal på jobbsøkerkurs. Jeg har jo vært på jobbsøkerkurs før, men det hjalp meg jo ikke så mye. Jeg håper jo at dette kurset kan hjelpe meg med min drøm om å bli tattovør. Det ligger så klart veldig mye jobbing foran meg og det kommer til å bli tøft. Jeg vet at jeg kommer til å gjøre alt jeg kan for å nå målet mitt. Så fremover nå så må jeg jo egentlig bare fokusere på å tegne diverse ting som jeg kan vise sammen med søknad. Kanskje se på youtubevideoer og lære meg noe nytt.

I dag blir det å gå igjennom en del ting med veilederen min, men før det skal jeg på nav og søke om de pengene for å gå på kurset. På kurset blir det vel å se på finn og nav etter jobber. For selvom jeg vet hva jeg vil jobbe med så må jeg jo gjøre noe på dette kurset. Kanskje skrive søknad til tatoveringsstudioet jeg ønsker å jobbe hos. Det er ganske mye jeg kan gjøre i dagene fremover. Det eneste jeg mangler nå er en tegneblokk.

Ellers så teller jeg egentlig bare ned dager til jeg skal dra og møte han igjen. Bagen er pakket og klar så slipper jeg å stresse med det. Det eneste som mangler er mobilladeren, hårbørste osv. men jeg får nok med meg det også.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg