Forretningskvinne

Jeg har sittet med en del jobb i dag. Først nå ble jeg ferdig med alt og er tilbake med nytt blogginnlegg. Det har vært både oppskrifter og mail så det har blitt litt forskjellig jobbing i dag. Og jeg har lært noe nytt. Alltid kjekt å kunne lære noe nytt og bli en enda bedre forretningskvinne. For det er jo en del ting som jeg ikke har fått satt meg inn i, før nå. Absolutt mye som gjenstår, men slikt lærer man underveis. Jeg føler selv at jeg er ganske flink til å lære og jeg lærer fort om det er noe jeg virkelig brenner for. Bloggen brenner jeg jo for så til og med den “kjedelige” delen av det blir spennende og gøy.

Så nå som jeg har fått jobbet halve dagen så skal jeg prøve å få gjort noe litt mer spennende. Vel, litt mer spennende å skrive om. Kontorarbeid og forberedelser er jo ikke akkurat så spennende å lese om, tror jeg. Derfor blir det å bake litt også vil det komme en ny oppskrift på bloggen i morgen. Jeg har ikke helt funnet ut av hva jeg ønsker å bake, men jeg finner vel på noe. Bare en liten tur innom Pintrest og så kommer det en million idéer i hodet mitt.

Når jeg har bakt noe spennende så skal jeg slappe av med serien jeg driver å ser på, Ghost Wars. Den er så spennende at jeg har lyst til å se på den hele tiden, men jeg har jobb å gjøre og jeg må si at jeg har blitt mye flinkere til å ikke rote bort tiden. For det har jo vært så mye å gjøre med bloggen i det siste og mye baking så jeg har faktisk klart å sette en grense på hvor lenge jeg faktisk kan se på serier og filmer i løpet av en dag. Og det må jeg si at har fungert supert på flere måter. Jeg bruker ikke opp dagene mine på unødvendige ting, men jeg har også klart å få en mening i livet mitt ved å ta bloggen min så seriøs. Nå har jeg jo blogget i flere år, men jeg tok ikke bloggen min så seriøs før jeg satt meg et mål for 2021. Og det har virkelig hjulpet på psyken å ha noe å gjøre og som jeg MÅ gjøre hver dag. I starten var det veldig stressene, men jeg fant fort en balanse og det har virkelig hjulpet mye på hverdagen min. Så jeg bruker tiden min godt på dagtid også slapper jeg av på kveldene med det som gjør meg ekstra glad. Jeg trives veldig med denne jobben, men det er jo også andre ting jeg har lyst til å gjøre i løpet av dagen. Det har jeg endelig fått en god balanse på. På en måte jobber jeg 24/7, men jeg klarer også å nyte 1-2 timer på kvelden og senke skuldrene mine før jeg skal sove. En perfekt balanse som jeg er utrolig takknemlig for å ha klart og finne.

Så nå blir det en liten tur innom Pintrest for å finne noe å bake. Etter det skal jeg så klart bake det og så venter oppvask, serie og kanskje til og med en kveldstur. Vi får se hvordan formen min er etter denne dagen. Den ble plutselig veldig full og jeg elsker det. Jeg liker virkelig å ha noe å gjøre hele tiden og jeg hater å bare stirre ut i lufta og ikke ha noe å finne på. Derfor er det perfekt for meg å ha denne bloggen som gir mening til livet mitt. Det er viktig å ha noe som får deg opp om morgenen og som driver deg igjennom dagen.

Følg bloggen på facebook HER hvis du ikke vil gå glipp av oppskrifter. Fra i morgen så kommer det faktisk oppskrifter hver eneste dag frem til 1. mai. Hva som skjer i mai har jeg ikke fått planlagt ennå, men bloggen skal nok bli fylt med mye snadder da også.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg