Forberedelser og brunfarge

Jeg våknet kl. 10:00 og ville egentlig bare sove, men så tenkte jeg at i dag kan jeg jo prøve å få tatt litt mer klesvask. Så jeg satt på en vask, brettet det på tørkestativet og la det på plass. Det eneste jeg klarer å tenke på nå er ferie, pakking og hvor gøy det blir å komme seg litt bort fra psykologtimer og sofaen. Ja, alt egentlig. Det blir vår første ferie sammen. Så tankene flyr jo rundt i hodet om hva jeg må pakke ned og hva vi skal finne på. Det er veldig gøy å ha noe og glede seg til på den måten. For meg er dette ganske stort. Det er jo noe jeg har drømt om nesten hele livet mitt.

Til onsdag skal vi faktisk dra. Før vi kan dra er det mye som må gjøres. Heldigvis har jeg fått gjort ganske mye allerede. Nå er det snart ikke mer klesvask igjen og det er egentlig ikke veldig mye oppvask heller. Det føles deilig å ikke ha de problemene hvertfall, men det må støvsuger og tørkes støv hvertfall. I tillegg må jeg jo pakke. Så i dag tenker jeg at jeg skal fokusere på det også kan jeg gå tur hvis det blir tid til det i kveld. Eventuelt så er det nok av tid i morgen til å gå tur.

Og siden jeg har gått så mye turer og vært ute så mye så har jeg faktisk begynt å få litt farge. Det er jo gøy med litt farge. Selvom jeg ser veldig lys ut enda. Jaja, den fargen som vil komme skal få komme. Blir jeg ikke veldig brun så gjør ikke det noe. Brunfarge på kroppen har egentlig ikke vært noe særlig stort tema for meg. Jeg har aldri tatt solarium, aldri vært interessert i å bruke selvbruning og egentlig ikke klart å ligge i solen lenge av gangen. Det har blitt brunfarge av at jeg har gått turer eller holdt på i hagen og det er jo for så vidt gøy det, men det er ikke et must for meg. Den flotte brunfargen kan andre ta seg av, jeg vil heller bruke tiden min på andre ting. Selvom en gylden brunfarge er veldig fint. Desverre er ikke kroppen min så flink til å lage en fin brunfarge. Jeg blir som regel solbrent eller ikke noe farge i det hele tatt. Jeg har aldri vært superbrun. Pluss at magen og beina mine får nesten ikke farge i det hele tatt. Så da har man vel kanskje bare gitt opp en fin brunfarge.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg