Forandringer i planene

Da var det lørdag og jeg hadde egentlig planer om å bake i kveld, men jeg tror jeg skal gjøre noe annet i stedenfor. Fordi samboeren min skulle egentlig til en kompis i dag, men så ble det avlyst. Det betyr jo at han er hjemme og da er det ikke like gøy å bake og gjøre alt det jeg hadde planlagt. Så i stedenfor å gjøre det så tenkte jeg det kunne være fint å komme seg litt ut i naturen. Ta med meg kameraet og alt sånt, bare nyte dagen ute.

Det positive med at samboeren min er hjemme (det er mye, men dere skjønner hva jeg mener) er at han kan kjøre meg bort til skogen sånn at jeg kan bruke energien min på å gå lang tur inni skogen og få filmet masse nytt til youtube. Han er ikke noe fan av å gå lange turer og jeg liker egentlig å gå alene. Dessuten skal jeg filme på turene så det blir jo mye stopp og tenking. Jeg tror ikke det er noe gøy for andre å være med på uansett. Derfor går jeg heller turene alene om noen skulle lure på hvorfor han ikke blir med.

Så da blir det en flott tur ut i skogen i dag og det skal bli så gøy. Det er fortsatt en liten stund til før jeg drar fordi jeg må ordne noen ting først og så må jeg pakke sekken, tegne på bryn og ikke minst må jeg få i meg noe frokost. For det er ikke lenge siden jeg stod opp og jeg har faktisk ikke kommet så langt som å få i meg noe frokost, men det må jeg jo hvis jeg skal fungere på en lang skogstur.

Planene er hvertfall klare for denne dagen. Jeg gleder meg veldig til å komme meg ut i naturen igjen og bare koble helt av. Ikke minst så trenger jeg det etter en ganske slitsom uke. Det har selvfølgelig vært kjempe gøy, men definitivt slitsomt. Så nå skal jeg bare nyte naturen, selvom en skogstur også betyr jobb. Heldigvis er det mer gøy enn jobb for meg. Jeg syns det bare er moro å ta bilder og filme. Og nå som jeg slipper den lange turen bort til skogen så skal dette bli ekstra moro. Jeg kan nesten ikke vente.

Det kan hende det blir en ganske stille dag på bloggen i dag, men da har dere hvertfall noe å glede dere til. For i løpet av dagen vil det komme mange fine bilder fra skogsturen.

Følg bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av bildene.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg