Forandring i planene

Som dere kanskje har fått med dere så har det ikke kommet noe oppskrift ennå. Det vil komme 3 oppskrifter i løpet av denne uken også, men jeg har valgt å bytte dager. Så i stedenfor i dag så vil neste oppskrift komme i morgen. Og da vil det også komme ut en ny youtubevideo der dere får se litt av hvordan helgen min var med venninna mi på besøk. Med andre ord er det mye å se frem til i morgen.

Grunnen til at jeg ikke kommer med en oppskrift i dag er fordi jeg ikke har en oppskrift å komme med. Planen var å fikse noe i løpet av helgen, senest søndag kveld, men så ble det ikke sånn. For når venninna mi hadde dratt hjem i går kveld så var angsten min ganske ille og jeg endte til slutt opp med å falle sammen på kjøkkengulvet. Beina mine sluttet å fungere og jeg var så utmattet resten av kvelden at jeg til slutt sovnet. Jeg slet med noen kjipe netter når venninna mi var her, men heldigvis ikke så ille som da hun hadde dratt.

Men ja, det angstanfallet betyr jo at jeg er ganske utslitt i dag også. Så jeg må bare slappe av og prøve å få bakt noe i løpet av dagen. Forhåpentligvis vil ikke det bli et problem. Frem til det eventuelt skjer så skal jeg som sagt bare slappe av. Med en så tøff og slitsom kveld som i går så må jeg nesten ta det så rolig jeg bare kan. Selvom jeg egentlig skulle ha filmet til youtube, men det er fortsatt mulig å gjøre i morgen heldigvis. Det tar ikke så lang tid å redigere inn det siste etter å ha filmet.

Så dagen i dag startet med i sliten kropp, men det var jeg egentlig fullstendig klar over før hun kom. For det å ha besøk en hel helg og finne på ting sammen vil selvfølgelig slite meg ut, men jeg er så glad for at vi fikk denne helgen sammen og jeg ville ikke hatt det på noen annen måte. Jeg hadde en helt fantastisk helg, så jeg skal ikke sitte her og fokusere på det negative når det er så mye fint å se tilbake på.

Dagens planer er som sagt å slappe av. Forhåpentligvis kommer det til et punkt der jeg faktisk klarer å bake. Utenom det blir det veldig stille og rolig her hos meg. Jeg blir nok liggende på sofaen, kanskje sove litt til. For etter gårsdagens angstanfall så har kroppen min verket konstant og jeg sliter faktisk med å stå på beina. Så jeg har krykkene ved sofaen, som har vært ganske nyttige nå. Godt å ha litt støtte når kroppen er sliten.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg