For rastløs til å sitte stille

Nå hadde jeg vist sittet lenge nok så da ble det vist å bake litt til. Samboeren min sa i stad at han hadde gledet seg til rundstykker til rett i koppen suppa i morgen tidlig, men så var alle ødelagt. Det mugner fort når de ligger på benken så den feilen skal vi ikke gjøre igjen. Mulig jeg fryser noen av dem sånn at man bare kan ta opp kvelden før.

Nå tenkte jeg hvertfall å prøve og lage rundstykker med urtesmør. Så får vi se hvordan det går. Kanskje jeg ender opp med å lage andre rundstykker også. Jeg tror det ble litt størrelse på den deigen som ligger til heving nå. Vi får vel bare vente og se hva jeg finner på. Helt ærlig vet jeg ikke selv. Det kommer så mange gode idéer inn i hodet mitt idet jeg skriver nå så dette blir faktisk veldig spennende.

Nå har jeg sittet å sett på TV en god stund og har egentlig bare hatt lyst til å bake. Jeg tenkte først å bake sjokoladekake, men så har vi allerede krydderkake så da blir jo det litt dumt. Det er mer enn nok med én kake. Rundstykker derimot er jo ganske greit. Også er det veldig gøy å lage rundstykker fordi det kan bli så mye forskjellig. Dette kommer til å bli utrolig gøy. Når jeg er ferdig så skal dere få se hva jeg endte opp med å lage.

Nå begynner moroa.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg