For en herlig dag

Gårsdagen var helt fantastisk. Selvom jeg endte opp med krykker og ikke klarte å gjøre noe, så var det en av de beste dagene i år. Jeg hadde der så koselig på turen at når jeg så tilbake på det ble alt annet borte og jeg følte at jeg stod og så utover vannet igjen. Og selvom det var en veldig lang tur så har jeg faktisk lyst til å gå dit igjen. For det finnes ikke noe bedre følelse enn den jeg får når jeg er ute I naturen.

Jeg ble fylt med glede da jeg så fossen, men når jeg kom hit så var det en helt unik følelse av lykke. Det var et stort vann som fylte landskapet. Og med alle trærne rundt så føltes det ut som om jeg hørte til der.

Jeg elsker å se utover havet. Kanskje det er derfor jeg liker Bergen så godt. Det er allikevel skogen som gir meg en helt spesiell følelse. Så når man setter disse to sammen blir det som et paradis for meg. Jeg bytter bort en fest eller en shoppingtur mot dette når som helst. Så blir jeg kanskje liggende rett ut I noen dager, men det er absolutt verdt det. Man må jo leve og tåle litt smerte.

I dag blir det altså en rolig og avslappende dag. Også kan jeg ligge her og tenke tilbake på den 5 timer lange turen jeg klarte å komme meg igjennom i går. Takk og lov at det gikk mest rett frem og ikke var mye oppoverbakker. Det er det jeg er mest glad for når det kommer til disse veiene i skogen. Man kommer veldig langt inn i skogen uten å slite seg ut på bakker. Der jeg er født og oppvokst kunne man bare glemme å komme seg opp i skogen om man ikke klarte bakker for der var det rett opp. Enten man ville gå i lysløypa eller opp til krabben så tok de bakkene nesten liv av meg. Allikevel var det i skogen jeg brukte mesteparten av tiden… Når jeg ikke var hos bestemor.

Med andre ord har jeg alltid gått i skogen alene og gjerne flere timer av gangen. Ingenting var mer avslappende enn å sitte på berget i skogen og bare lytte til vinden i trærne og fuglene som sang. Da var det som om jeg kunne senke skuldrene og ikke tenke på alt det kjipe jeg gikk igjennom. Skogen har reddet meg mer enn én gang, for å si det sånn. Så da er det ikke rart at jeg føler meg lykkelig og fri når jeg kommer til et så vakkert sted. Da kan kroppen si akkurat hva den vil. For jeg kommer alltid til å nyte et slikt øyeblikk når jeg kommer over slik faktisk utsikt. Uten lyden av verken bil eller folk.

Jeg skulle ønske jeg kunne legge ut videoen med en gang, men det er hver fredag, så da får vi bare vente til da. En video som virkelig viser naturen på sitt beste. Så da er det bare å glede seg. Om du liker å se videoene mine fra naturen så vil du garantert like denne.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg